برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه با حضور ۸۰ هنرمند از ۱۴ کشور دنیا در رفسنجان

  • شناسه خبر: 197587
برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه با حضور ۸۰ هنرمند از ۱۴ کشور دنیا در رفسنجان

ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی شهرستان رفسنجان و دبیر اجرایی جشنواره بین المللی ستاره های صحنه در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه و استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره در رفسنجان خبر داد. 

خانه » اجتماعی » برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه با حضور ۸۰ هنرمند از ۱۴ کشور دنیا در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان در خصوص برگزاری جشنواره بین المللی ستاره های صحنه گفت: بنا به در خواست ما به عنوان اداره متولی فرهنگ و هنر در شهرستان رفسنجان از اداره کل فرهنگ و ارشاد، با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان رفسنجان میزبانی جشنواره را به همراه استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره در شهرستان رفسنجان مورد موافقت  مدیرکل وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه ستاره های صحنه به عنوان صاحب امتیاز این جشنواره با دبیرکلی آقای صمد قربان نژاد طراح جشنواره قرار گرفت و در محل اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان رفسنجان دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی ستاره های صحنه با مسئولیت آقای هادی بحرانی  آغاز به کار نمود.

 

محمدآبادی تاکید کرد جشنواره بین المللی ستاره های صحنه هرساله با حمایت نهادها و دستگاه‌های مربوطه در شهرستان رفسنجان از جمله شهرداری ،  دانشگاه ولیعصر (عج)، دفتر نماینده محترم مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان  و باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان در این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی ستاره های صحنه با اشاره به متفاوت بودن پنجمین دوره جشنواره نسبت به ادوار گذشته جشنواره افزود: در جشنواره امسال برای اولین بار تمام ۳۱ استان کشور حضور دارند و همچنین نمایندگانی از ۱۳ کشور جهان هم در این جشنواره هستند که با کشور ایران در مجموع ۱۴ کشور در پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه حضور خواهند داشت.

 

محمدآبادی به حضور ۶۷ شرکت کننده داخلی و ۱۳ شرکت کننده خارجی که مجموعا ۸۰ شرکت کننده راه یافته به مرحله نهایی جشنواره هستند اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این جشنواره  در چهار بخش مجریان صحنه، استندآپ کمدی، تقلید صدا و خوانندگان صحنه برگزار می شود که بخش مجریان صحنه علاوه بر بخش اصلی رقابتی، در بخش ویژه شهیدقاسم سلیمانی هم شاهد رقابت مجریان با محوریت موضوع مقاومت خواهد بود و یک نفر به عنوان برگزیده بخش ویژه شهید سلیمانی انتخاب خواهد شد.

 

دبیراجرایی پنجمین جشنواره بین المللی افزود: در سه بخش دیگر یعنی استندآپ کمدی، تقلید صدا و خوانندگان صحنه، هنرمندان علاوه بر سالن اصلی بخش رقابتی در دو سالن مجزای دیگر در شهرهای رفسنجان و سرچشمه برای مردم اجرای عمومی خواهند داشت که با رای مردمی در بخش برگزیده مردمی در کنار مقام های اول، دوم و سوم بخش رقابتی ،شاهد برگزیده  مردمی نیز خواهیم بود.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره طی روزهای ۲۹ ، ۳۰ و ۳۱ تیر ماه از برنامه برگزاری جشنواره سخن گفت و افزود: چهارشنبه ۲۹ تیرماه هنرمندان و داوران جشنواره در محل دانشگاه ولیعصر( عج )رفسنجان مستقر و در ساعت ۱۸ آیین افتتاحیه برگزار خواهد شد. در ادامه برنامه ساعت ۲۰و۳۰ دقیقه رقابتهای بخش ویژه شهید سلیمانی در همان سالن  انجام خواهد شد و همزمان بخش مردمی هم در سالن هایی که متعاقباً اعلام خواهد شد در رفسنجان و سرچشمه به اجرای مردمی خواهند پرداخت. در روز پنج شنبه ۳۰ تیرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در  سالن خیام بخش رقابتی با حضور داوران جشنواره انجام خواهد شد و همچنین از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۳ همچون شب گذشته اجرای مردمی در سالن ها خواهیم داشت. روز جمعه ۳۱ تیرماه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۴ آخرین مرحله رقابت ها در سالن خیام انجام خواهد شد و همان شب در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه مراسم اختتامیه جشنواره با حضور هنرمندان و مقام های کشوری و استانی در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار و از برگزیدگان جشنواره تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان