دورهمی مجرد ها در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 197555
دورهمی مجرد ها در رفسنجان برگزار شد

دورهمی مجردها با موضوع سلسله گفت و شنودهای ازدواج ویژه مجردها با هدف تشویق جوانان به امر مقدس ازدواج در رفسنجان برگزارشد.

خانه » اسلاید شو » دورهمی مجرد ها در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی، دورهمی مجردها همراه با جشن سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها با محوریت سلسله مباحث گفت و شنود ازدواج ویژه مجردها در محل سالن شهدای دانش آموزی اداره آموزش و پرورش رفسنجان برگزار شد.

 

خانم فتحی مسئول ستاد بانوان شهرستان رفسنجان زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: دورهمی مجردها با موضوع سلسله گفت و شنودهای ازدواج ویژه مجردها با هدف تشویق جوانان به امر مقدس ازدواج در رفسنجان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را اینگونه تشریح کرد: برای اینکه بتوانیم جوان ها رو بیشتر تشویق به ازدواج کنیم و امر مقدس ازدواج در جامعه ترویج داده شود این دورهمی را برگزار کردیم.

فتحی بیان کرد: در این برنامه همچنین از بهترین اساتید و مشاوران حاذق و اهل فن استفاده کردیم تا جلسه جنبه مشاوره ای و نیز برای حاضران در جلسه که قشر جوان بودند جذابیت خاص داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای اهداف و برنامه های ستاد نهضت پیشرفت بانوان سازمان تبلیغات شکل گرفت و سعی کردیم از یکی از بهترین اساتید و مشاوران شهر کرمان دعوت کردیم.

فتحی گفت: اولین جلسه را بازخورد می گیریم و این جلسات ادامه خواهند داشت.

عکس و خبر از: بهرخ امیری

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان