سرمایه‌گذاری شرکت‌های پارک علم و فناوری کرمان در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

  • شناسه خبر: 197371
سرمایه‌گذاری شرکت‌های پارک علم و فناوری کرمان در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

رئیس پارک علم و فناوری کرمان گفت: ضمن استقبال از سرمایه‌گذاری‌ شرکت‌های پارک در منطقه ویژه رفسنجان، در خصوص دوره‌های آموزش فرهنگ مهارت کسب و کار و شناخت بازار حاضر به همکاری با منطقه هستیم.

خانه » اخبار ویژه » سرمایه‌گذاری شرکت‌های پارک علم و فناوری کرمان در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ روز یکشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۱ جلسه‌ مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و رئیس پارک علم و فناوری کرمان با موضوع تبادل ظرفیت‌های دو مجموعه برگزار شد.

 

روح‌الله بهرام‌شاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اشاره به اهمیت دانش‌بنیان‌ها و استفاده از ظرفیت شرکت‌های فناور در حوزه صنایع اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در منطقه به‌طور جدی آن را دنبال کردیم ارتباط با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان بود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: با همکاری مناطق ویژه بم و سیرجان با هدف استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر در حوزه‌های مختلف قصد داریم انجمن مناطق ویژه استان را تأسیس کنیم.

 

بهرام‌شاهی یادآور شد: با همکاری پاک علم و فناوری یکی از مباحثی که شروع خواهیم کرد، آموزش در حوزه فرهنگ کسب و کار است.

 

دکتر سپهوند رئیس پارک علم و فناوری کرمان هم ضمن استقبال از همکاری با منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اظهار داشت: برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های فناور، یک شهرک تعریف و فازبندی شود و زیرساخت‌های آن نیز فراهم گردد.

 

وی افزود: حوزه‌های فعالیت پارک علم و فناری اغلب در حوزه الکترونیک، معدن، کشاورزی و مواد شیمیایی است و منطقه می‌تواند تقاضاهای خود را در موارد نام‌برده مطرح کند.

 

رئیس پارک علم و فناوری کرمان همچنین به اهمیت دانش کسب و کار در کار اقتصادی اشاره و ابراز کرد: در خصوص دوره‌های فرهنگ مهارت کسب و کار و شناخت بازار حاضر به همکاری با منطقه هستیم، که شرکت‌های زیرمجموعه منطقه در این دوره‌ها شرکت کنند چراکه اطلاعات و دانش که بالا برود اعتمابه‌نفس و ریسک پذیری نیز افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان