ضرورت توجه مسئولین به دانش بنیان کردن بخش کشاورزی

  • شناسه خبر: 197105
ضرورت توجه مسئولین به دانش بنیان کردن بخش کشاورزی

امام جمعه رفسنجان گفت: ضروت دارد مسئولین جهاد کشاورزی با کمک مردم به سمت دانش بنیان کردن بخش کشاورزی پیش بروند.

خانه » آخرین اخبار » ضرورت توجه مسئولین به دانش بنیان کردن بخش کشاورزی

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک سالروز تشکیل جهاد سازندگی اظهار کرد: از همه ی کسانی که در جهاد مقدس برای آبادانی و بازسازی کشور در حال کار و خدمت هستند، تشکر و قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه کشاورزی دانش بنیان نشده و هنوز به صورت سنتی در این حوزه فعالیت می شود، افزود: ضروت دارد مسئولین جهاد کشاورزی با کمک مردم به سمت دانش بنیان کردن بخش کشاورزی پیش بروند.

امام جمعه رفسنجان هم چنین بر توجه ویژه به بحث گندم که اخیرا دچار بحران شده است، تاکید کرد و با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های کشور گفت: تولید گندم در کل دنیا دچار چالش شده ضرورت دارد در این بحث مخصوصا دانه‌های روغنی و خوراک دام هم توجه ویژه شود که نیاز ضروری داخل و کل دنیاست.

وی بیان کرد: دومین نفتکش اقیانوس پیما توسط ایران در زمان تحریم ها بدون نیاز به برجام ساخته و به  ونزوئلا فروخته شد در دوران دفاع مقدس که نیاز به قایق داشتیم توان ساخت آن را نداشتیم اما امروز توان ساخت نفتکشی را داریم که حدود ۸۰۰ هزار بشکه نفت را می تواند حمل کند.

حجت الاسلام عسکری با تشکر از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سازنده ی نفتکش ها و با بیان اینکه اراده، تعصب و غیرت کاری باید در همه امور به کار گرفته شود، از سازنده های خودرو داخلی خواست از  تجربه ی ساخت نفتکش ها استفاده نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از عوامل انتظامی شهرستان به واسطه دستگیری دزدان صندوق‌های امانی بانک ملی و دستگیری ۱۷ مجرم جرائم خشن در رفسنجان خواستار برخورد قانونی با ناامنی و مجازات مجرمان شد.

امام جمعه رفسنجان افزود: از قوه قضاییه میخواهیم در اقدامی انقلابی وقانونی سارقان جرائم را مجازات کنند تا برای دیگران درس عبرت باشد.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به اینکه در بدنه‌های بعضی دستگاه‌های اجرایی انسان‌های خائن و پلیدی وجود دارند که دنبال ضربه زدن و ناامیدکردن مردم هستند، افزود: برخی ها در مسئولیت با سوء استفاده از اعتماد، باعث ضرر و زیان آن مجموعه می شوند و اگر به این کارشان ادامه دهند آبروی خودشان هم در معرض خطر است و به زودی رسوا خواهند شد.

خطیب نماز جمعه رفسنجان یادآور شد: در آزمون استخدامی در یکی از زیرمجموعه‌های مس یک سری دلخوری‌ها و نگرانی‌هایی پیش آمده است بنده اقدام و پیگیری کردم.

وی اضافه کرد: از مسئولین مس هم می خواهیم به نحو صحیح و قانونی نیرو به کار گیرند و استخدام کنند تا حقی از مردم ضایع نشود و جایی که نیاز به تبیین و روشنگری دارد مردم را در جریان قرار بدهند.

منیژه نوروزی

انتهای پیام/

برچسب ها:
اقتصاد خطبه های نماز جمعه دانس بنیان رفسنجان عسکری کشاورزی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان