با پیگیری نماینده مجلس؛

  • شناسه خبر: 197002

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس از اتمام مطالعات طرح گازرسانی به منطقه راویز تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: طبق برنامه زمان‌بندی شده ابتدای آذرماه ۱۴۰۱ عملیات لوله‌گذاری و گازرسانی به منطقه راویز آغاز خواهد شد.

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی در دیدار با مهندس فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان پیگیر اجرای مصوبه گازرسانی به روستای راویز شد و بر ضرورت گازرسانی به مناطق سرچشمه و روستاهای حومه آن تأکید کرد.

وی در خصوص این دیدار اظهار داشت: در طرح‌های گازرسانی در استان موفقیت‌های خوبی حاصل شده و اکثر شهرها و روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار شدند. در حوزه رفسنجان منطقه راویز هنوز از نعمت گاز برخوردار نیست و پیرو جلساتی که با وزیر نفت دکتر اوجی داشتیم، دستور انتقال گاز به روستاهای راویز گرفته و مصوبه آن اخذ شده است و از همان زمان مطالعات طرح آغاز شده است.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: به‌دلیل اینکه این طرح از شهربابک باید اجرا شود طبیعی‌ است در مسیر روستاها و مناطقی که در حوزه شهربابک هستند هم از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: پیرو سخنان مدیرعامل شرکت گاز استان و طبق برنامه زمان‌بندی شده، تا چهل روز آینده تقریبا تا اواخر تیرماه مطالعات گازرسانی به راویز تمام خواهد شد و نقشه‌برداری و برنامه برای اجرا تمام می‌شود و برنامه‌های مناقصه انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام جلالی ابراز امیدواری کرد موانعی در راستای اجرای این طرح ایجاد نشود که بتوانیم تا یک سال آینده شاهد افتتاح گاز منطقه راویز باشیم.

وی متذکر شد: گازرسانی به روستاهای منطقه سرچشمه هم در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان