نماینده رفسنجان و انار در مجلس:

کار بزرگ سپاه در آبرسانی به مناطق مختلف ستودنی است/ مردم صرفه‌جویی در مصرف آب را جدی بگیرند

  • شناسه خبر: 196838
کار بزرگ سپاه در آبرسانی به مناطق مختلف ستودنی است/ مردم صرفه‌جویی در مصرف آب را جدی بگیرند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار بزرگ سپاه در آبرسانی به مناطق مختلف ستودنی است، گفت: اکنون که آب‌رسانی انجام می‌گیرد، استفاده بهینه آب را هم باید مردم یاد مدنظر قرار داده و جدی بگیرند.

خانه » اسلاید شو » کار بزرگ سپاه در آبرسانی به مناطق مختلف ستودنی است/ مردم صرفه‌جویی در مصرف آب را جدی بگیرند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه بزرگ آبرسانی به روستاهای شهرستان رفسنجان با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با ذکر این مطلب که اگر آب نباشد، حیات و آبادانی نیست، اظهار کرد: انتقال آب به روستاهای رفسنجان کار بزرگی است و سالها بعد از رحلت امام(ه)، کلمات گهربار ایشان را باید چنین تفسیر کرد که می‌فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و به حتم آیندگان بهتر این جمله را درک خواهند کرد».

وی ادامه داد: سپاه در زمان جنگ بسیار مقتدر عمل کرد و در حال حاضر در عرصه‌های مختلف همچنان پیروز آفرین و خدمتگزار است و پروژه آب‌رسانی کار بزرگیست که ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس افزود: این طرح در سه منطقه حومه غربی و شرقی و نوقات رفسنجان اجراء خواهد شد که سال‌ها از بی‌آبی رنج می‌برند و ۱۱۳ روستا در این طرح آب‌رسانی خواهد شد و ۲۵ مخزن احداث می‌شود و این یک انقلاب آب‌رسانی در این منطقه خواهد بود که بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: اکنون که آب‌رسانی انجام می‌گیرد، استفاده بهینه آب را هم باید مردم مد نظر قرار داده و جدی بگیرند. جمعیت زیادی از دانش آموزان در آموزش و پرورش است که دانش‌آموزان می توانند به‌عنوان یک ناظر در خانه مصرف آب را کنترل کنند و بر صرفه‌جویی آب نظارت داشته باشند و طرحی اجراء شود که دانش آموزان قبض‌های آب سه ماه تابستان امسال را با ۳ ماه تابستان قبل مقایسه کنند و اگر در مصرف آب صرفه‌جویی کرده‌اند به آن‌ها جوایزی داده شود.

حجت‌الاسلام جلالی اضافه کرد: دانش آموزان به‌عنوان همیار جهاد آب‌رسانی معرفی شوند و آنها را تشویق کرده و جوایزی بدهیم. سازمان‌های مربوطه هم می‌توانند طرح بهتری ارائه دهند که زودتر این طرح اجرایی شود تا از مصرف بی‌رویه آب جلوگیری شود.

انتهای پیام /

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان