مدیرعامل شرکت تعاونی گسترش مسکن مهر رفسنجان مطرح کرد:

نگاه مثبت دولت سیزدهم به مسکن مهر/ جشن پایان مسکن مهر در رفسنجان تا پایان ۱۴۰۱

  • شناسه خبر: 196572
نگاه مثبت دولت سیزدهم به مسکن مهر/ جشن پایان مسکن مهر در رفسنجان تا پایان ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت تعاونی گسترش مسکن مهر رفسنجان با اظهار امیدواری از نگاه مثبت دولت رئیسی به مسکن مهر گفت: در این دوره پیگیری ها به سرعت انجام شده و راهکارها مالی ارائه گردیده و همه مسئولین همدل و همگام هستند و با این نگاه تا پایان سال ۱۴۰۱ پروژه ساخت واحدهای مسکونی به پایان می رسد.

خانه » آخرین اخبار » نگاه مثبت دولت سیزدهم به مسکن مهر/ جشن پایان مسکن مهر در رفسنجان تا پایان ۱۴۰۱

به گزارش خانه خشتی؛ محمد حسین جلالی مدیر عامل شرکت تعاونی گسترش مسکن مهر رفسنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت تعاونی گسترش مسکن مهر در سال ۸۶ رفسنجان به ثبت رسید و متقاضیان زیادی جهت ساخت مسکن های مهر ثبت نام کردند، اظهار کرد: در دولت نهم در سال ۸۸ ، ۲۳۰ مسکن در فاز نخست به متقاضیان تحویل داده شد در فاز دوم از ۲۶۱ واحد که قرار بود ساخته و در اختیار مردم قرار گیرد، ۷۶ واحد ساخته و تحویل متقاضیان گردید.
وی افزود: با روی کار آمدن دولت یازدهم و دوازدهم روند ساخت این واحدهای مسکونی با مشکل واجه شد، اداره آب و برق از مسکن مهر حمایت نکردند، دولتی که باید حامی مردم می بود برق پروژه را قطع می کرد، روند پرداخت پول های دولت نهم و دهم فرق کرد، متفاوت و خیلی سخت گیرانه انجام می گرفت.
جلالی بیان کرد: در ساخت واحدهای مسکن مهر تمامی اصول فنی و ساخت و ساز از انجام آزمایش خاک تا خرید بهترین مصالح ساختمانی و سازه های فلزی رعایت شده و حتی و درب و پنجره های آن هم از کارگاه های خودمان خریداری کردیم تا هزینه های اضافی به مردم تحمیل نشود.
جلالی مدیر عامل شرکت تعاونی گسترش مسکن مهر رفسنجان خاطر نشان کرد: از زمانی اجرایی شدن طرح مسکن مهر هر هفته کارگروه برگزار می شده و تلاش همه جانبه همه ارگان ها به سمت اجرایی شدن این طرح بود.
وی افزود: با این نگاه مثبت، طی دوسال ۲۲۰ واحد مسکونی ساخته شد و در این امر همه ارگان ها با ما همکاری خوبی داشتند.
جلالی عنوان کرد: دوندگی زیادی برای تحویل گرفتن زمین باعث تاخیر در کار و تحویل زمین به شرکت ها شد، با این وجود کیفیت را فدای سرعت تحویل نکردیم.
مدیر عامل شرکت تعاونی گسترش مسکن مهر رفسنجان بیان کرد: تعاونی مسکن مهر رفسنجان درکشور از لحاظ محوطه سازی زیبا و مقاوم سازی رتبه برتر کشور را به دست آورد با تغییر دولت ساخت واحدها با مشکل مواجه و تعطیل شد.
وی با اظهار امیدواری از نگاه مثبت دولت رئیسی به مسکن مهر گفت: در این دوره پیگیری ها به سرعت انجام شده و راهکارها مالی ارائه گردیده و همه مسئولین همدل و همگام هستند و با این نگاه تا پایان سال ۱۴۰۱ پروژه ساخت واحدهای مسکونی به پایان می رسد.
جلالی با بیان اینکه ۵۰ میلیارد ریال از منابع دولتی برای تکمیل پروژه مسکن مهر اختصاص یافته است، تاکید کرد: بیش از ۱۷۰ واحد تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.
وی افزود: عملیات اجرایی ۷۲ واحد در فاز دوّم در مرحله سفید کاری که با اختصاص اعتبار تا دو ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می شود هم چنین ۱۰۰ واحد دیگر هم تا پایان امسال تکمیل و تحویل داده می شود.
وی ضمن گلایه از مسئولین وقت آن زمان از عدم همکاری با پروژه مسکن مهر، تصریح کرد: با رخ دادن اتفاقات در دولت یازدهم و تعطیل شدن روند ساخت مسکن های مهر، وارد فاز بحران شده بودیم و نگاه همراهی با ما نبود.
انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان مدیرعامل شرکت تعاونی گسترش مسکن مهر رفسنجان مسکن مهر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مجتبی

    طرح ملی مسکن و طرح اشتغالزایی دولت رئیسی هر دو بی فایده اند. مردم از کجا بیارند ماهی 5 ملیون قسط طرح ملی مسکن بدند ؟! این دولت هم مثل دولت روحانی به مردم ظلم میکنه و برنامه هاش بی فایده است. فقط بلدید حرف بی حساب بزنید.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان