دیدار اعضای شورای جهادی سپاه با امام جمعه رفسنجان بمناسبت هفته بسیج سازندگی

  • شناسه خبر: 196222
دیدار اعضای شورای جهادی سپاه با امام جمعه رفسنجان بمناسبت هفته بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رفسنجان: می‌توان با استفاده و کمک از ظرفیت کارخانجات و صنایع به گروه‌های جهادی کارهای بزرگی انجام داد.

خانه » اخبار ویژه » دیدار اعضای شورای جهادی سپاه با امام جمعه رفسنجان بمناسبت هفته بسیج سازندگی

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ دوم پاسدار حسین ابراهیمی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رفسنجان ضمن تشریح اهداف بسیج سازندگی و شورای جهادی شهرستان از پروژه آبرسانی به روستاهای سطح شهرستان به عنوان مهمترین پروژه های بسیج عنوان کرد و افزود: فعالیت هایی توسط گروه های جهادی سطح شهرستان در دست اقدام است.

 

وی وجود کارخانجات و صنایع مختلف را از ظرفیت های مهم شهرستان عنوان و بیان کرد: می‌توان با استفاده وکمک از این ظرفیت به گروه‌های جهادی کارهای بزرگی انجام داد.

 

امام جمعه رفسنجان بر اهمیت کار جهادی و حرکت‌های جهادی طبق فرمایشات مقام معظم تاکید کرد و گفت: فعالیت جهادی باید به دور از هرگونه آلودگی باشد که باعث خسارت به کار جهادی خالصانه می‌شود.

 

حجت الاسلام عسکری خاطر نشان کرد: امروزه گروه های جهادی نه تنها باید در عرصه های فرهنگی و عمرانی فعالیت داشته باشند، بلکه باید در زمینه های علمی و دانش بنیان هم گروه‌های جهادی فعال داشته باشیم و برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

 

وی با اشاره به سرمازدگی اخیر در سطح شهرستان خواستار کار جهادی و دانش بنیان در زمینه حل مشکل سرمازدگی در سطح شهرستان و کشور شد.

 

در این دیدار اعضای شورای جهادی معرفی شدند و ضمن بیان مشکلاتشان خواستار حمایت امام جمعه شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان