رئیس شورای شهر رفسنجان:

حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر بلامانع است/ با شعار «پاک باش و خدمتگزار» به میدان آمده ایم

  • شناسه خبر: 196210
حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر بلامانع است/ با شعار «پاک باش و خدمتگزار» به میدان آمده ایم

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: هیچ منعی برای حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر وجود نداشته و نخواهد داشت و خبرنگاران با هماهنگی می توانند در صحن حضور پیدا نمایند.

خانه » آخرین اخبار » حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر بلامانع است/ با شعار «پاک باش و خدمتگزار» به میدان آمده ایم

به گزارش خانه خشتی؛ سیدحسین رحیمی در گفتگو با خانه خشتی با اعلام این خبر گفت: قبلا اعلام کردیم که درب شورا به روی خبرنگاران باز و حضور آنها در صحن بلامانع است و هم چنان اعلام می کنیم که خبرنگاران رفسنجانی می توانند در جلسات شورای شهر رفسنجان شرکت کنند.
رئیس شورای شهر رفسنجان با تاکید بر اینکه شورای ششم، شورایی مردمی و مبنای آن مبارزه با فساد است، افزود: شورای شهر مورد پنهانی از مردم ندارد و کاملا شفاف عملکردمان را بیان می کنیم.
وی گفت: با توجه به اینکه چند جلسه شورا در ماه مبارک رمضان برگزار شد، خبرنگاران خودشان برای حضور در صحن شورا اعلام آمادگی نکردند وگرنه ما با حضور آنها مشکلی نداشتیم.
رحیمی بیان کرد: با هماهنگی که با خانه مطبوعات و روابط عمومی شورای شهر صورت گرفته هر هفته دو خبرنگار می توانند برای پوشش جلسات علنی شورای شهر حضور پیدا نمایند.
وی افزود: به علت این‌که هر جلسه میهمان داریم و فضای صحن شورا کوچک است، جایگاه ویژه ای برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است.
رئیس شورای شهر رفسنجان تاکید کرد: هیچ منعی برای حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر وجود نداشته و نخواهد داشت و خبرنگاران با هماهنگی خانه مطبوعات و روابط عمومی شورای شهر می توانند حضور پیدا نمایند.
وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و نمایندگان مردم چیزی از مردم پوشیده ندارند، خاطرنشان کرد: هر پیشنهاد ارائه شده به شورای شهر بعد از رای اکثریت اعضاء به کمیته انطباق فرمانداری ارسال و بعد از تاییدیه از فرمانداری برای اجرا به شورا ارجاع داده می شود و در این پروسه چیزی نیست که پوشیده باشد و بخواهیم از کسی پوشیده نگه داریم.
رئیس شورای شهر رفسنجان بیان کرد: با تأسی از مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی‌ سید آزادگان با شعار «پاک باش وخدمتگزار» وارد عرصه خدمت شده ایم، امیدواریم با پیشنهادات و انتقادات سازنده و دعای خیر همشهریان عزیز رفسنجانی بتوانیم درعرصه های مختلف خدمتگزاری در شورای شهر در راستای ساختنی شهری در خورنام رفسنجان شهیدپرور موفق باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جلسات شورای شهر حضور خبرنگاران رفسنجان سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر شورای ششم شورای مردمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان