نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

دولت به ابهام و اعتراض مردم درباره توزیع یارانه پاسخ دهد

  • شناسه خبر: 196208
دولت به ابهام و اعتراض مردم درباره توزیع یارانه پاسخ دهد

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اصلاحات اقتصادی اخیر دولت، گفت: دولت باید سامانه ثبت نام سهام عدالت و معیشت مردم را اصلاح و تکلیف کسانی که در خصوص توزیع یارانه ابهام یا اعتراض دارند تعیین و به مردم پاسخ داده شود.

خانه » آخرین اخبار » دولت به ابهام و اعتراض مردم درباره توزیع یارانه پاسخ دهد

به گزارش خانه خشتی؛ نماینده رفسنجان و انار در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، با بیان اینکه جناب آقای رئیسی نعمت الهی است و خدا آن را به ما ارزانی داده است، گفت: دولت آقای رئیسی یک فرصت است، انصافا در این فرصت بیش از ۸ ماه کارهای بزرگی انجام داده که در این مقال نمی گنجد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: مرگ و میر کرونا به ۷ نفر رسیده است، سواحل دریاها آزاد شده و امروز طرح بزرگ اصلاحات اقتصادی که ثبات اقتصادی را به همراه دارد آغاز شده است لذا همه باید به دولت کمک کنند چرا که این شجاعت و جرأت آقای رئیسی قابل تقدیر است.
وی در ادامه اظهار کرد: امروز دولت در میانه گود جهاد اقتصادی است. میدان، میدان جنگ اقتصادی است و نباید دولت را در این میدان تنها گذاشت. قوای سه گانه و آحاد مردم باید کمک کنند.
جلالی با بیان اینکه همه می دانند آقای رئیسی دغدغه ای جز خدمت به مردم ندارد، گفت: مانند روز روشن است که این طرح خدمات بسیاری برای کشور و مردم خصوصا طبقات پایین خواهد داشت، آقای رئیسی فردی حاذق و مدیر متدینی است که ملاحظات شخصی را مدنظر قرار نداده است و حاضر است جانش را برای نظام اسلامی و خدمت به مردم تقدیم کند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: متاسفانه کسانی که اطلاعی از این طرح ندارند، یاس و ناامیدی را در جامعه منتشر کردند، ما نباید با دشمن همصدا شویم، انتظار است نمایندگان و آقای قالیباف کمک کنند و از نطق های یاس آور اجتناب کنند. کشاندن وزرای دولت هر روز به کمیسیون ها یا صحن مجلس خدمات رسانی آن ها را کاهش می دهد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید سامانه ثبت نام سهام عدالت و معیشت مردم را اصلاح و تکلیف کسانی که در خصوص توزیع یارانه ابهام یا اعتراض دارند تعیین و به مردم پاسخ داده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان