بازی مهمی با فجر سپاسی شیراز خواهیم داشت

  • شناسه خبر: 195700
بازی مهمی با فجر سپاسی شیراز خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: سه شنبه جاری بازی با تیم فجر سپاسی شیراز را در باشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان با حضور تماشاچیان خواهیم داشت این بازی بسیار مهم خواهد بود.

خانه » اسلاید شو » بازی مهمی با فجر سپاسی شیراز خواهیم داشت

به گزارش خانه خشتی محمد ربیعی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: فردا شب ساعت ۲۰ بازی دو تیم فوتبال مس رفسنجان و فجر سپاسی شیراز در باشگاه شهدای صنعت مس برگزار خواهد شد که این بازی با حضور تماشاچیان برای نخستین بار بعد از بحران کرونا انجام می شود.

 

وی افزود: در این بازی بازیکنانی همچون آقای شاهین توکلی را به دلیل ۴ کارته بودن و آقای مهدی ترکمان و آقای یونس اکبر پور به دلیل مصدومیت در اختیار ندرایم.

 

ربیعی ادامه داد: سعی می کنیم در ۶ بازی باقیمانده تا پایان فصل؛ آن ایده های مطلوب و فلسفه های بازی را فارغ از نتیجه ادامه دهیم و امیدورایم کیفیت صحیح از بازی را ارائه دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که هدایت تیم فجرسپاسی را یکی از همکاران خوبم بر عهده دارد و از صمیم قلبم برای آن تیم در ادامه راه آرزوی بهرزوی و موفقیت دارم.

 

ربیعی گفت: ما از ۷ یا ۸ بازی از لیگ یک، بافیمانده بود که متاسفانه به خاطر شرایط ویروس کرونا حضور مردم در باشگاه ها میّسر نشد و یکی از حسرت های من حضور هواداران تیم رفسنجان در زمان صعود تیم به لیگ برتر و نیز جشن قهرمانی تیم بود.

 

وی افزود: ۲۴ هفته در سال گذشته هم تیم فوتبال مس رفسنجان توانست رتبه ۸ را کسب کند و امسال هم در دوّمین سال حضورش توانست جزء ۵ تیم اول باشد و در نیمه بالای جدول قرار گرفته است.

 

ربیعی از مسئولین و مردم تشکر کرد با تزریق انرژی و انگیزه بر انجام بازی های تیم تأثیرگذار بودند؛ تیم مس رفسنجان متعلق به مردم شهر رفسنجان است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان