فرمانده سپاه رفسنجان مطرح کرد؛

لزوم تقویت و ترویج تفکر انقلابی گری و ولایتمداری در بین دانش آموزان 

  • شناسه خبر: 195673
لزوم تقویت و ترویج تفکر انقلابی گری و ولایتمداری در بین دانش آموزان 

فرمانده سپاه در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان بر لزوم تقویت و ترویج تفکر انقلابی گری و ولایتمداری در بین دانش آموزان تاکید کرد.

خانه » اسلاید شو » لزوم تقویت و ترویج تفکر انقلابی گری و ولایتمداری در بین دانش آموزان 

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ محمد پساوند در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان به مناسبت گرامیداشت روز معلم، با تشکراز همراهی و تعامل این مجموعه با سپاه، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در راس امور یک دولت انقلابی شخصی انقلابی قرار گرفته است و امیدواریم در زیر سایه ولایت، قدم های مثبتی برای اعتلای آموزش و پرورش و سپاه برداریم.

فرمانده سپاه رفسنجان تصریح کرد: اگر تفکر شخصی که در راس آموزش و پرورش قرار دارد، تفکر انقلابی باشد و بتوانید این تفکر را بین فرهنگیان و دانش آموزان طنین انداز نماید، در بسیج محلات و دانشجویی هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: توقع مجموعه سپاه از آموزش و پرورش این است که در این مجموعه با همان تفکرات انقلابی گری و ولایتمداری بتوانید این تفکر را بین دانش آموزان مدارس سراسر شهرستان ترویج دهید.

سرهنگ پساوند بیان کرد: در رفسنجان متاسفانه در جبهه انقلاب کارسازی نکردیم و در بسیاری از پست های مدیریتی مشکل داریم و آموزش و پرورش می تواند در این راستا نقش مفیدی داشته باشد و نقش تربیتی برای تربیت مدیران آینده، نقشی تاثیرگذار است.

حسین شفیعی رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان در این دیدار گفت: انقلابی گری موضوعی است که باید در دستور قرارگیرد و در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: ترویج مکتب شهید حاج قاسم از اولویت های برنامه ها ماست که با فعالیت نیروهای انقلابی خودجوش، این امر در حال انجام است.

شفیعی بر همکاری و تعامل هر چه بیشتر سپاه و آموزش و پرورش تاکید و بیان کرد: هم نشینی و همصحبتی با یاران حاج قاسم از جمله برنامه هایی است که در حال انجام است و هم چنین پاسخگویی به شائبه های دانش آموزان و تبیین مسائل مربوط به انقلاب و مسائل مذهبی باید با همکاری سپاه صورت گیرد.

ابراهیمی مسئول نظارت ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان هم در این دیدار بر انجام فعالیت های فرهنگی در بحث پرورش و تعلیم و تربیت دانش آموزان و حجاب تاکید کرد.

عکس و خبر: بهرخ امیری

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان