شاخص های اخلاقی رییس جمهور

  • شناسه خبر: 19562
شاخص های اخلاقی رییس جمهور

آیت ا… سید حسن امامی از اساتید حوزه علمیه، ظهر امروز در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی، شاخص های اخلاقی رییس جمهور آینده کشور را از دیدگاه رهبری بررسی و اعلام کرد: رییس جمهور باید عدالت محور، مقید به ظواهر شرع و دشمن ستیز باشد و مصلحت عالیه نظام را به خوبی درک […]

خانه » آخرین اخبار » شاخص های اخلاقی رییس جمهور

آیت ا… سید حسن امامی از اساتید حوزه علمیه، ظهر امروز در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی، شاخص های اخلاقی رییس جمهور آینده کشور را از دیدگاه رهبری بررسی و اعلام کرد: رییس جمهور باید عدالت محور، مقید به ظواهر شرع و دشمن ستیز باشد و مصلحت عالیه نظام را به خوبی درک کند و روحیه خدمت داشته باشد.

وی در ادامه مهم ترین شاخص را ولایت پذیری عنوان کرد و افزود: رییس جمهور باید مطابق با منویات مقام معظم رهبری حرکت کند و در انجام کارهایش زاویه ای با آقا نداشته باشد که که اگر داشته باشد، نه دنیا داریم و نه آخرت.

امامی در خصوص نظر شورای نگهبان به منظور احراز صلاحیت نشدن عده ای از داوطلبان اظهار داشت: وظیفه همه ماست که به حکم عقل و به حکم ولی، تابع قانون باشیم.

این استاد حوزه علمیه در توصیه به مردم برای شرکت در انتخابات به خبرنگار ما گفت: ان شاءا… حماسه سیاسی محقق شود و انسانی انتخاب شود که بتواند حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را عملی کند.

برچسب ها:
آخرت اصلح امامی انتخابات حماسه اقتصادی حماسه سیاسی خدمت دنیا رهبری شاخص مصلحت منویات ولایت پذیری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان