نماینده مردم رفسنجان و انار مطرح کرد؛

گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا، نابودی اسرائیل را نزدیک کرده است

  • شناسه خبر: 195588
گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا، نابودی اسرائیل را نزدیک کرده است

نماینده مردم رفسنجان و انار و دبیرکمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امروز اسرائیل در محاصره نیروهای مقاومت است و چاره‌ای جز انتحار و خودکشی ندارد و به حول قوه الهی به‌زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود و این برگرفته از نقش دین و گفتمان‌های انقلاب اسلامی است.

خانه » سیاسی » گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا، نابودی اسرائیل را نزدیک کرده است

به گزارش خانه خشتی ، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس امروز در جمع راهپیمان روز قدس و نمازگزاران جمعه رفسنجان روز قدس را روز عظمت اسلام نامید و اظهار داشت: انتقام امت حزب‌الله از رژیم کودک‌کش، جنایتکار، غاصب و اشغالگر اسرائیل در حال گرفتن است.
وی بیان داشت: ابرقدرت‌ها قبل از انقلاب اسلامی، دنیا را از دین و مذهب ترساندند و سال‌ها بر سر دین کوباندند و با تخریب دین و نمادهای دینی به جنگ دین رفتند و به قول خودشان توانستند دین را حذف و یا بگویند نیست یا در بایگانی خانه‌ها و موزه‌ها بگذارند.
جلالی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی عمر رژیم اشغالگر سی‌ساله شده بود و تمام گفتمان‌های غیر دینی و غیراسلامی در خصوص آزادی فلطسطین به شکست انجامیده بود، گفتمان غیراسلامی و غیردینی که برخاسته از ملی‌گرایی بود موجب شد دنیای عرب به افسردگی، واماندگی و درماندگی کشیده شود.
وی عنوان کرد: اسرائیل در اوج غرور شعار گرفتن از نیل تا فرات سر می‌داد که در این هنگام نسیم انقلاب اسلامی ایران وزیدن گرفت و در این دنیای پر از ظلم و جنایت انقلاب اسلامی ظهور کرد و در همان روز اول اعلام کرد ما ارتباط‌‌مان را با اسرائیل قطع می‌کنیم.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس بیان کرد: شعارهای «قدس باید به دامن جهان اسلام بازگردد» و «اسرائیل باید از بین برود» مطرح و دین وارد معادلات سیاسی شد و گفتمان غیراسلامی تبدیل به گفتمان دینی و اسلامی شد و فلسطین وارد عرصه شد، انتفاضه شکل گرفت و تبدیل به مقاومت و مقاومت تبدیل به جهاد و شهادت و پیروزی‌های پی‌درپی شد.
وی خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل در محاصره موشک‌های حزب‌الله، یمن، غزه، حماس، جهاد اسلامی است و به همت پاسداران انقلاب اسلامی توانستند خانه موصاد در اربیل را موشک بمباران کنند و اسرائیل و آمریکا را در بهت فرو ببرند.
حجت‌الاسلام جلالی ابراز کرد: به برکت خون حاج‌قاسم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های محور مقاومت شاهد پیروزی‌های لشکر جهان اسلام هستیم. امروز نابودی اسرائیل نزدیک شده و در حال محوشدن از صفحه روزگار و جغرافیای خاکی و سیاسی دنیاست.
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: امروز اسرائیل در محاصره نیروهای مقاومت است و چاره‌ای جز انتحار و خودکشی ندارد و به حول قوه الهی به‌زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود و این برگرفته از نقش دین و گفتمان‌های انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: امروز پرچمی که به دست گرفتید و شعار یا حسین و شهادت سر دادید این شعار بود که امروز عظمت جهان اسلام در دنیا را نشان داد.
جلالی متذکر شد: امروز شاهد هستیم گفتمان دینی، عنصر انقلاب اسلامی همچنان پیش‌رونده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
قدس نماینده مردم رفسنجان و انار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان