۶۵ دانش آموز رفسنجانی بورسیه انجمن مکتب شدند

  • شناسه خبر: 195443
۶۵ دانش آموز رفسنجانی بورسیه انجمن مکتب شدند

مدیرعامل جدید انجمن مکتب گفت: از بین ۳۷۰ دانش آموز ثبت نامی در بورسیه این انجمن، ۶۵ دانش آموز انتخاب شدند.

خانه » اسلاید شو » ۶۵ دانش آموز رفسنجانی بورسیه انجمن مکتب شدند

به گزارش خانه خشتی؛ فاطمه شیبک عصر یکشنبه در آیین معارفه دانش آموزان بورسیه بهمن ماه گذشته این انجمن که در محل سالن ذکریا اظهار کرد: دانش آموزان پذیرفته شده این بورسیه، برای مدت ۶ ماه آموزش های لازم در حوزه درسی، مهارتی ، اجتماعی و فرهنگی فرا می گیرند.

 

 

وی بااشاره به اینکه هر ارگان و سازمانی یک منشور اخلاقی دارد و انجمن مکتب هم دارای این منشور اخلاقی است بیان کرد: از دانش آموزان توقع داریم که به آن منشور آگاه و پایبند باشند.

شیبک ادامه داد: کلاس ها ی انجمن به صورت حضوری و آنلاین است و هدف انجمن صرفا تقویت بعد تحصیلی نیست بلکه قرار است که بعد اجتماعی، فرهنگی، مهارتی و جسمی را پرورش دهیم.

 

وی از برنامه های جنبی که قرار است برای دانش آموزان بورسیه اجرا شود به برپایی کارگاه نوجوانان‌ خوش آتیه اشاره کرد و افزود: یک سری باشگاه‌های دانش آموزی هم برای آن ها  طراحی کردیم و با توجه به علاقه و استعدادشان میتوانند در این باشگاه عضو شوند.

 

شیبک برخی از باشگاه ها را تولیدات رادیویی، باشگاه ورزشی، باشگاه صنایع دستی و تئاتر و موسیقی عنوان کرد.

 

مدیر عامل انجمن مکتب هم در این آئین اظهار کرد: مکتب در خدمت دانش آموزان منتخب بورسیه است و حمایت گری می کند؛ هدف مکتب توسعه نیروی انسانی کارآمد و آموزش دیده است.

محمودی نیا بیان کرد: تا به حال طرح تقویت عدالت آموزشی رو اجرا کردیم، این طرح  برای اولین بار در رفسنجان با همت مجتمع مس سرچشمه اجرا شد.

 

وی تصریح کرد: این طرح برای اولین بار با غربالگری نزدیک ۴۸۰ نفر از دانش آموزان رفسنجان و انار شروع شد و در طول دوره ۱۲ هزار ساعت آموزش به صورت حضوری و مجازی ارائه شد.

 

محمودی نیا ادامه داد: آموزش ها در حوزه غیر درسی شامل کار آفرینی، پژوهش، خلاقیت، فرزند پروری برای والدین، هنری، ورزشی و… ارائه شد.

 

رضاعلی سلطان خواه، عضو هیئت مدیره انجمن مکتب هم در این مراسم گفت: در قرآن خداوند انسان را به صلاح عصر قسم می‌دهد و می‌گوید همه انسان ها در خسران هستند

 

وی بیان کرد: اهداف مکتب مشخص است و ما باید در تلاش باشیم تا به اهداف این مکتب دست پیدا کنیم رسیدن به هر هدفی با سختی همراه است.

سلطان خواه تصریح کرد: آنچه ما از دانش آموزان انتظار داریم  باید دانش آموزان گام های خود استوار بردارند و بتوانند موقعیت خود را حفظ کنند.

 

وی تاکید کرد: هدف این است که این مسیر ادامه دار باشد  و هدف این است که ما انسان موفقی تحویل جامعه بدهیم‌ و اگر در یک چالش اجتماعی قرار گرفتید بتوانید خود را مدیریت کنید.

 

عکس از: بهرخ امیری

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدی پور

    عالی موفق باشید انشاالله خداوند در این زمینه شما را یاری کند‌
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان