امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

آزادی ۴۸ زندانی جرائم غیر عمد در رفسنجان به همت خیرین

  • شناسه خبر: 195221
آزادی ۴۸ زندانی جرائم غیر عمد در رفسنجان به همت خیرین

امام جمعه رفسنجان گفت: در یک ماه گذشته ۴۸ نفر از محکومین مالی جرائم غیرعمد در شهرستان با بدهی سه میلیارد و ۹۷۵ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان به همت خیرین از زندان آزاد شدند.

خانه » آخرین اخبار » آزادی ۴۸ زندانی جرائم غیر عمد در رفسنجان به همت خیرین

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی، با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) بر جایگاه اکرام ایتام و تکریم خیرین تاکید و اظهار کرد: نیمه ماه رمضان به نام روز اکرام ایتام و تکریم خیرین نامگذاری شده است؛ پیامبر (ص) می فرمایند:” کسی که یتیمی را مورد تکلف و سرپرستی قرار دهد جای او در بهشت است”.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه رفسنجان با وجود خیرین در کشور، جایگاهی بی نظیر دارد، گفت: در یک ماه گذشته قریب به ۴۸ نفر از محکومین مالی جرائم غیرعمد در شهرستان با بدهی سه میلیارد و ۹۷۵ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان به همت خیرین از زندان آزاد شدند.

وی افزود: یک میلیارد بدهی این زندانیان با رایزنی و مشورت توسط طلبکارها بخشیده شد و خیرین با پرداخت مابقی بدهی، ۴۸ زندانی را به آغوش خانواده بازگرداندند، ضمن اینکه بعضی از این زندانیان ۱۴ سال در زندان به سربرده بودند.

حجت الاسلام عسکری هم چنین از ازدواج ۳۶۳ زوج عقد کرده نیازمند توسط خیرین و کمیته امداد خبر داد و گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی ماهیانه ۲۶۲ میلیون تومان توسط خیرین در قالب طرح ایتام و محسنین به کمیته واریز می شود.

حجت الاسلام عسکری با تبریک ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، گفت: رهبر معظم انقلاب از ارتش به عنوان یک سرمایه، ذخیره و اندوخته ای برای ملت یاد نموده اند.

امام جمعه با اشاره به فرمایش پیامبر در خطبه شعبانیه و با تاکید بر اینکه شب های قدر، اوج ماه مبارک رمضان است، بیان کرد: پیامبر (ص) می فرمایند: ای مردم! جانهایتان در گرو اعمالتان است؛ جانهایتان را با دعا و استغفار در شب های قدر آزاد کنید؛ درد شما گناهایتان است و درمان آن هم استغفار است.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به کودتای نرم آمریکا در پاکستان و کنار گذاشتن نخست وزیر پاکستان توسط رای پارلمان، گفت: عمران خان بیست و دومین نخست وزیر پاکستان است که آمریکایی ها نگذاشتند دوره پنج ساله اش به پایان برسد و این درس عبرتی است برای کسانی که با بی بصیرتی دنبال آمریکا هستند.

امام جمعه رفسنجان به عقب نشینی آمریکا و دست نشانده های آنها در یمن اشاره کرد و گفت: پس از هفت سال جنگ و نسل کشی مردم یمن، آمریکا به بهانه پایان دادن به جنگ مجبور به عقب نشینی شد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای در وین و پافشاری ایران در مواضع اصولی خود، گفت: ایران در مذاکرات حضور دارد و ادامه می دهد و عقب نشینی نکرده است با این حال در داخل کشور فعالیت هایی در راستای خنثی سازی تحریم ها انجام شده که می توان به  انعقاد ۱۶/۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی طی ۷ ماه در دولت رئیسی که بدون برجام و «اف ای تی اف» انجام شده است، هم چنین رونمایی از چند محصول هسته ای و صادرات ۴ میلیون دوز واکسن کرونا، اشاره کرد.

عسکری ادامه داد: این فعالیت ها نشان دهنده بی اثر بودن و دور زدن تحریم ها و ناکام گذاشتن دشمنان است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آزادی زندانیان امام جمعه رفسنجان خطبه های نماز جمعه خیرین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان