در دیدار مدیر مسئول و هیات تحریریه خانه خشتی با فرمانده سپاه رفسنجان مطرح شد؛ 

رسانه ها مطالبه گری های خود را به نفع مردم تقویت کنند

  • شناسه خبر: 195199
رسانه ها مطالبه گری های خود را به نفع مردم تقویت کنند

مدیر مسئول و هیات تحریریه خانه خشتی با فرمانده سپاه رفسنجان دیدار و گفتگو کردند.

خانه » اسلاید شو » رسانه ها مطالبه گری های خود را به نفع مردم تقویت کنند

به گزارش خانه خشتی؛ در ادامه دیدارهای مدیر مسئول و هیات تحریریه پایگاه خبری خانه خشتی رفسنجان با مسئولان شهرستان، روز گذشته سرهنگ پساوند فرمانده سپاه شهرستان پذیرای آنان در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بود.

 

سرهنگ پساوند در این دیدار پایگاه خبری خانه خشتی را رسانه ای انقلابی و ارزشی خواند و بیان کرد: ما مجموعه خانه خشتی را مجموعه ای همراه با همراهان نظام و انقلاب میدانیم.

وی افزود: در بحث رسالت خبرنگاری انشاالله بکوشید که از این رسالت خارج نشوید چراکه ما نسبت به مردم متعهد هستیم و باید روحیه مطالبه گری خود را به نفع مردم حفظ وتقویت نماییم.

سرهنگ پساوند تصریح کرد: ما باید به نفع مردم و دراین راستا حرکت کنیم چراکه بعضی از افراد به نفع شخصی خود به سمت خبرنگار و سایت‌های خبری نزدیک می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد : اگر نگاه ما نگاه ارزشی باشد و جناحدار حزب خاصی نباشد قطعا محبوبیت ومقبولیت سایت و کاناهای خبری در بین مردم و درسطح کشور بیشتر می‌شود.

فرمانده سپاه رفسنجان درپایان ضمن آرزوی موفقیت برای این مجموعه افزود: ما مجموعه خانه خشتی را مجموعه ای جدا از سپاه و بچه‌های ارزشی نمی‌دانیم و انشاالله موفق و ثابت قدم بمانید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان