امام جمعه موقت رفسنجان: شعار سال ۱۴۰۱ ارائه طریق است

  • شناسه خبر: 194968
امام جمعه موقت رفسنجان: شعار سال ۱۴۰۱ ارائه طریق است

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: نامگذاری شعار امسال تحت عنوان ” تولید، دانش بنیان و کارآفرین” شعار نیست بلکه ارائه طریق است.

خانه » اسلاید شو » امام جمعه موقت رفسنجان: شعار سال ۱۴۰۱ ارائه طریق است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام سیدمحمود حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک سال جدید و دعوت همگان به رعایت تقوا الهی اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری همواره راهگشاست و پیام ایشان در خصوص نامگذرای سال، فقط شعار نیست بلکه ارائه طریق است.

 

وی افزود: ایشان بر تولید ملی همراه با دو نکته دانش بنیان و کارآفرین تأکید دارند و فرمودند تولیدی ارزشمند است که با کیفیت و مبتنی بر دانش بنیان باشد و محصولات آن بتواند با دنیا رقابت کند و البته این تولید باید اشتغالزایی هم داشته باشد.

 

حجت الاسلام حسینی نسب بیان کرد: در تحقق شعار امسال، بسیاری از جوانان تحصیلکرده می توانند صاحب شغل شوند و ازدواج کنند و در نتیجه فرزندآوری و ازدیاد جمعیت کشور که دغدغه مقام معظم رهبری است رقم خواهد خورد.

 

وی ادامه داد: تحقق شعار امسال موجب ایجاد تأثیرات روانی مثبت در جامعه می شود و احساس عزت مندی را در ملت به وجود می آورد؛ همچنین معظم له فرمودند من به این دولت اعتماد دارم زیرا مردمی است و علاقه به کار جهادی دارد.

 

امام جمعه موقت رفسنجان خاطرنشان کرد: دولت با دارا بودن این روحیه چندگانه می تواند نیت ها و اهدافی که در پیام رهبری است را تحقق عینی و عملی ببخشد.

 

حجت الاسلام حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته همچنین اظهار کرد: دوّم فروردین سال ۱۳۴۲ مصادف با هجوم به مدرسه فیضیه و ضرب و شتم طلاب و مردمی که مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) را برپا کرده بودند است.

 

وی ادامه داد: هدف دشمن این بود که روحانیت به خصوص شخص اول روحانیت ( امام خمینی) را از نظرها بیندازند و زیر سوال ببرند و از طرفی کسی جرأت نکند علیه نظام شاهنشاهی حرفی بزند امّا با این عمل جرقه نهضت انقلاب ایجاد شد و امام در تبعید نیروسازی کرد و در بهمن ۵۷ این قیام به ثمر نشست.

 

حجت الاسلام حسینی نسب بیان کرد: دوّم فروردین همچنین مصادف با روز جهانی آب است؛ این روز در مجمع سازمان ملل به تصویب رسید؛ باید در مصرف آب صرفه جویی کرد تا نسل های آینده از این نعمت محروم نمانند.

 

وی ارتحال سرپرست سابق حجاج ایرانی، حجت الاسلام محمدی ری شهری را به جامعه روحانیت و مقام معظم رهبری و مردم تسلیت گفت و به دوّم فروردین سال ۱۳۶۱ که مصادف با عملیات فتح المبین است اشاره کرد و افزود: در این عملیات ۲۰ هزار نفر عراقی توسط رزمندگان ایرانی دستگیر شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان