رئیس جهاد کشاورزی رفسنجان خبر داد؛

تزریق سه هزار تن کالای اساسی به بازار رفسنجان/ پنجم فروردین آغاز مرحله دوم توزیع میوه، برنج و شکر

  • شناسه خبر: 194934
تزریق سه هزار تن کالای اساسی به بازار رفسنجان/ پنجم فروردین آغاز مرحله دوم توزیع میوه، برنج و شکر

رئیس جهاد کشاورزی رفسنجان گفت: طی ۶ ماه دوم سال جاری قریب به سه هزار تن کالای اساسی شامل برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز، قند و روغن مایع در سطح شهرستان رفسنجان با قیمت ‌های مصوب در قالب طرح تنظیم بازار توزیع شده است.

خانه » اقتصادی » تزریق سه هزار تن کالای اساسی به بازار رفسنجان/ پنجم فروردین آغاز مرحله دوم توزیع میوه، برنج و شکر

به گزارش خانه خشتی، عباس حاج عبداللهی امروز در جمع خبرنگاران در رفسنجان اظهار کرد: از ابتدای آبان‌ ماه امسال، وظیفه نظارت بر بازار مصرف کالای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی محول شده که از آبان ماه تا کنون قریب به سه هزار تن کالای اساسی شامل برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز، قند و روغن مایع در سطح شهرستان رفسنجان با قیمت ‌های مصوب در قالب طرح تنظیم بازار توزیع شده است.

حاج عبداللهی ادامه داد: طی این مدّت ۶۵۰ تن برنج از نوع تایلندی و هندی، یکهزار و۴۰۰ تن روغن، ۴۲ تن گوشت قرمز منجمد، ۳۰۰ تن شکر و ۳۰۰ تن مرغ منجمد به بازار رفسنجان تزریق و قسمت اعظم آن توزیع شده و بقیه نیز در حال توزیع است.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای کالاهای اساسی، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند اظهار داشت: توزیع میوه شب عید هم از ۲ روز گذشته ( پنجشنبه ) آغاز شده است.

حاج عبدالهی بیان کرد: در فاز اوّل ۲۰۰ تن میوه شامل سیب درختی، پرتقال تامسون و پرتقال والنسیا از طریق تعاونی واقع در خیابان امام آغاز شده است و مجدداً در پنجم فروردین ماه آینده نیز فاز بعدی توزیع میوه و نیز توزیع برنج و شکر شروع می شود تا مردم در این خصوص کمبودی را احساس نکنند.

رئیس جهاد کشاورزی رفسنجان همچنین توصیه کرد: مردم چنانچه در زمینه مواد غذایی تخلفی از جمله گرانفروشی، عرضه کالاهای تاریخ انقضا شده و کیفیت پایین گوشت و نان مشاهده کردند می توانند با مراجعه به واحد تنظیم بازار در جهاد کشاورزی طرح شکایت کنند و کارشناس جهاد کشاورزی رسیدگی خواهد کرد.

وی ادامه داد: برخی فروشندگان در معامله غش می کنند یا وزن مرغ منجمد را با افزایش می دهند و یا گوشت گاو را به جای گوشت شتر می فروشند که به شدّت با این فروشندگان برخورد می شود.

حاج عبداللهی بیان کرد: طی ۲ ماه گذشته ۴۵ پرونده علیه متخلفان تشکیل شد که عمدتاً گرانفروشی داشته یا اجناس تاریخ گذشته را به فروش می رساندند و به تعزیرات حکومتی جهت تعیین مجازات معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جهاد کشاورزی رفسنجان کالای اساسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان