امام جمعه رفسنجان؛

اعدام ۸۱ نفر مصداق مجازات دسته جمعی است

  • شناسه خبر: 194930
اعدام ۸۱ نفر مصداق مجازات دسته جمعی است

امام جمعه رفسنجان با محکوم کردن جنایت آل سعود مبنی بر کشتار واعدام ۸۱ نفر از مسلمانان مذهب شیعه و سنی و با اشاره به اینکه این جنایت آل سعود که مدعیان حقوق بشر هم در مقابل آن خفه شدند گفت: اعدام ۸۱ نفر مصداق مجازات دسته جمعی است و در حقوق بین الملل اعدام های جمعی، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت محسوب می شود.

خانه » اسلاید شو » اعدام ۸۱ نفر مصداق مجازات دسته جمعی است

ه گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه رفسنجان ضمن تبریک اعیاد نیمه شعبان و نورز باستانی افزود: جنایت آل سعود و قتل عام ۸۱ شیعه و سنی به بهانه واهی و به شیوه قرون وسطایی انجام شد.

 

وی ادامه داد: سکوت جوامع حقوق بشری دنیا را ببینید؛ بیش از ۸ سال در عربستان سعودی و یمن نسل کشی راه انداختند، امّا مدعیان حقوق بشر در عالم خفه شدند و این امر را محکوم نمی کنند

 

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: حکام جاهل عربستان با این جنایت ها و نسل کشی ها نمی توانند ادامه حیات بدهند بلکه دارند میخ های تابوت خود را محکم تر می کوبند.

 

وی اعدام ۸۱ نفر را مصداق مجازات دسته جمعی دانست و تأکید کرد: در حقوق بین الملل اعدام های جمعی، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت محسوب می شود آل سعود باید بداند این جنایت جنگی از در حقوق بین الملل هم به آن پرداخته شده و مجازات دارد و نمی تواند به حکومت یاغی خود ادامه دهد.

 

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگر از سخنانش به قدرت موشکی و نظامی ایران اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی با استفاده از پایگاه های جاسوسی خود در کردستان عراق به سوریه حمله کرد و دو مستشار نظامی ایرانی به شهادت رسیدند؛ ایران در کمتر از ۴۸ ساعت ۳ ضربه را در داخل و خارج از مرزهای زمینی به دشمن ارسال کرد و پایگاه آموزشی صهیونیست در اربیل را بدون اینکه به یک نفر از عراقی ها آسیب برسد منهدم کرد.

 

وی تصریح کرد: همچنین ایران حملات سایبری به مراکز حملات صهیونیستی را داشت که رزونامه هاآراث از رژیم صهیونیستی آن را بزرگترین حمله سایبری محسوب کرد و گفتند که ایران می تواند نفوذ کند و سیستم آن ها را به هم بریزد.

 

امام جمعه رفسنجان همچنین تسلیم شدن انگلیس را هم یکی از موفقیت های ایران عنوان کرد و گفت: تقریبا ۵۰ سال از زمان قرارداد فروش تانک ها به ایران می گذرد که انگلیس با اینکه بهای کالا را دریافت کرده بود امّا تانک ها را تحیل نداد تا اینکه اخیراً حاضر شدند ۱۴ هزار میلیارد تومان پرداخت کنند.

 

وی در ادامه میلاد امام زمان و حلول سال جدید را تبریک گفت و توصیه کرد: در برگزاری مراسم نوروز خوبی های این آئین فارسی زبانان را به کار ببرید و از اسراف، ریخت و پاش، از تبذیر و بعضی کارهایی که با هیچ عقل و منطقی، و با هیچ دین و آئینی سازگار نیست پرهیز شود.

در ادامه وی اعلام کرد: موکب خاتم الانبیا ۲۰۰ بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان در روز میلاد با سعادت امام عصر(عج) توزیع می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان