مرکز آموزش جوارکارگاهی «منطقه ویژه اقتصادی» رفسنجان تقویت می شود

  • شناسه خبر: 194882
مرکز آموزش جوارکارگاهی «منطقه ویژه اقتصادی» رفسنجان تقویت می شود

جلسه همکاری منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و مرکز آموزش جوارکارگاهی مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

خانه » اخبار ویژه » مرکز آموزش جوارکارگاهی «منطقه ویژه اقتصادی» رفسنجان تقویت می شود

به گزارش خانه خشتی؛ جلسه ای با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و مهندس ابراهیم نژاد رئیس مرکز جوارکارگاهی مس سرچشمه رفسنجان امروز در سرچشمه برگزار شد.
روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اشاره به اهمیت آموزش، از برگزاری دوره های مختلف در مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان یاد کرد و اظهار داشت: منطقه ویژه در حوزه کلاس های تئوری ظرفیت خوبی دارد و برای برگزاری دوره های عملی می توانیم از ظرفیت ۳۸ سوله که مرکز نوآوری قرار است احداث کند، استفاده کنیم و کارگاه های عملی را برگزار کنیم.
وی با ارائه درخواست نسبت به بهره مندی مهارت آموزان، از اساتید مرکز جوارکارگاهی سرچشمه تصریح کرد: در خصوص تأمین تجهیزات از نزدیک بازدیدی صورت گیرد که نسبت به تأمین آن اقدام شود، ضمن آنکه زمین مورد نیاز برای ایجاد کارگاه آموزشی در منطقه ویژه اختصاص داده می شود.
بهرامشاهی بیان داشت: افزایش کلاس های تئوری و ایجاد کارگاه در کنار آموزش اساتید از سرچشمه، به تقویت مرکز آموزش جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی می انجامد و نویدبخش آینده خوبی برای این مرکز خواهد بود.
وی نسبت به استانداردسازی برخی رشته های بومی ازجمله کشاورزی سخن به میان آورد و تصریح کرد: داشتن دانش فنی در هر حوزه کاری موفقیت آن حوزه را بیشتر می کند.

ابراهیم نژاد رئیس مرکز جوارکارگاهی مس سرچشمه هم در این دیدار اظهار داشت: مس تا کنون هر درخواستی که در زمینه آموزش از سوی هر ارگان ارائه شده را رد نکرده و برای منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان هم استقبال می کنیم و اساتیدی که داریم را در اختیار مرکز جوارکارگاهی این منطقه می گذاریم.
وی از تبادل نیرو بین مجموعه های صنعتی برای آموزش دیدن و آموزش دادن یاد کرد و افزود: نیروهایی از مجتمع گل گهر سیرجان برای برخی دوره ها به سرچشمه اعزام می شوند.
رئیس مرکز آموزش جوارکارگاهی مس سرچشمه با ذکر این مطلب که با وجود مدیر جهادی و میدانی در منطقه ویژه اتفاقات خیلی خوبی خواهد افتاد: تصریح کرد: استاندارد رشته های مختلف را می توانید تدوین و دوره آن را برگزار کنید که دارای اهمیت است و ما هم در راستای آموزش همکاری خواهیم کرد.

همچنین آقای حسنی مسئول مرکز آموزش جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بیان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی عامل اصلی بهره وری نیروی کار، کاهش ضایعات و افزایش تولیدات است و در این راستا در سال ۱۴۰۱ ثبت نام رشته های جوشکاری، متالولژی، مکانیک کارگاههای آموزشی آغاز می شود.
شایان ذکر است: پس از این جلسه بازدیدی از مرکز آموزش جوارکارگاهی مس سرچشمه انجام شد.

انتهای پیام /

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان