مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 194739
مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در رفسنجان + تصاویر

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان جشن باشکوهی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان درمجموعه ورزشی ریاست جمهوری برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر در این مراسم، بیان کرد: شهر خوب یافتنی نیست؛ شهر خوب ساختنی است و وجود شما همشهریان و همکاریتان در عرصه های مختلف می تواند ما را در انجام رسالت مان در حوزه شهرداری و شورای شهر موفق نماید.


وی بیان کرد: رفسنجان در همه عرصه ها، شهری پیشرو بوده، امیدواریم با توکل به خداوند، همکاری همشهریان، دانش و تخصص رفسنجانی ها، اقداماتی خوبی در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی در طول چهار سال خدمت در شهر، شاهد باشیم.
مجید کهنوجی در این مراسم با تبریک میلاد باسعات حضرت علی اکبر (ع) اظهار کرد: شهرداری رفسنجان علاوه بر فعالیت های عمرانی و زیباسازی اجرای برنامه های شاد و مفرح را در دستور کار دارد.
شهردار رفسنجان افزود: برنامه های شاد و مفرح در سال ۱۴۰۱ طبق خواسته همشهریان تداوم خواهد یافت.
گفتنی است، کنسرت بزرگ خنده در رفسنجان شب گذشته به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور حسن ریوندی و با اجرای سیدمرتضی حسینی به همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در مجموعه ورزشی ریاست جمهوری برگزار شد.

 

عکس از مهدی محمودی مقدم

انتهای پیام/

برچسب ها:
حسن ریوندی رفسنجان شهرداری رفسنجان شورای اسلامی شهر رفسنجانی کنسرت خنده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حمیدرضا

    الآن محدودیت های کرونایی برای حتی سفرهای نوروزی برقرار شده است . موج جدید ویروس از اواخر فروردین فراگیر خواهد شد . مسئولین به اصطلاح ولایی! جهادی! انقلابی! خجالت نمی کشند مجوز برگزاری چنین اجتماعاتی را در شرایط کرونایی صادر میکنند ؟؟ آقای شهردار و رئیس شورای شهر ! اگه یک نفر در این دورهمی باعث سرایت ویروس به مابقی بشود قطعاً شما مدیون هستید ... اگه میدانید مدیون هستید و مجوز دادید ! خب واقعاً باعث خجالت است . اگه از روی نادانی مجوز داده اید ! باید به کارآمدی شما در این مسئولیت ها شک کرد .

    صادق

    این مراسم ها برای مردم رنج دیده ی مظلوم ایران خوبه . ولی وقت مسئولین با این حقوق های نجومی نباید برای تماشا یا افتتاح این مراسم صرف بشه ! مسئولین در نظام اسلامی باید تمام وقت دغدغه ی تلاش برای خدمت رسانی به مردم را داشته باشند ... نه اینکه بیایند به تماشای این مراسم بنشینند یا نوار قیچی بزنند یا کلنگ نمادین بزنند !
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان