وزارت کشور در انتخاب سرپرست فرمانداری رفسنجان عجله کرد

  • شناسه خبر: 194731
وزارت کشور در انتخاب سرپرست فرمانداری رفسنجان عجله کرد

امام جمعه رفسنجان در رابطه با انتخاب سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان از وزارت کشور گله کرد که می توانست بهتر عمل کند و افزود: امیدواریم از این به بعد این وزارتخانه بتواند با تأمل و با حوصله و به دور از عجله قضایا را بررسی و عمل کند.

خانه » آخرین اخبار » وزارت کشور در انتخاب سرپرست فرمانداری رفسنجان عجله کرد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: در رابطه با موضوعات اداری، ائمه جمعه سراسر کشور طبق دستورالعمل های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در عزل و نصب ها دخالت نمی کنند.

وی افزود: همانطور که برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم اینگونه است؛ امّا مشورت کردن و گرفتن نظر خیرخواهانه می تواند به تصمیمات مفید و موثر منتج شود.
حجت الاسلام عسکری بیان کرد: در قضایای اداری شهرستان از چند جهت اشکالات دست به دست هم دادند تا اینکه از استانداری کرمان عصر روز دوشنبه با بنده تماس گرفتند و اعلان مراسم معارفه سرپرست فرمانداری جدید روز بعد یعنی سه شنبه را داشتند.

وی ادامه داد: بنده بدون جنبه سیاسی، جناحی و قضاوتی نظرات خیرخواهانه را به آن ها عرض کردم و پس از آن تماس، با نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی صحبت تلفنی داشتم وی هم گفت تصمیم از بالا و تصمیم وزارتی است و باید اجرا کنیم باید به فرمان و ماموریتی که داریم انجام وظیفه کنیم.
امام جمعه رفسنجان افزود: وزارت کشور خیلی بهتر می توانست در این جریان عمل کند و از این پس انتظار داریم با تأمل و با حوصله و به دور از عجله قضایا را بررسی و عمل کنند.

وی تصریح کرد: در شهرستان نیز خودزنی ها و دامن زدن به جریانات اصلاً به صلاح نیست باید در جوی آرام به دور از احساسی عمل کردن، باتدبیر و مدیریت قضیه را پیش ببریم تا تبعات کمتری دامن شهرستان را بگیرد.

امام جمعه رفسنجان از اصحاب رسانه، سیاسیون و مردم خواست جو را متشنج نکنند و در جوی به دور از تشنج و احساسی عمل کردن کار را درست پیش ببرند.

وی به ۲۳ اسفند یازدهم شعبان میلاد حضرت علی اکبر که به روز جوان نام دارد اشاره کرد و افزود:
باشکوهترین، اصیل ترین و ریشه دارترین جریان های قرآنی در تاریخ به نام جوانان ثبت شده است و رهبر انقلاب اسلامی که توصیه های فراوانی به جوانان دارند برای این است که ریشه قرآنی دارد.

وی به جشن های نیمه شعبان هم اشاره کرد و گفت: سعی کنید هنجار شکنی نکنید جلوی هنجارشکنی گرفته شود انجام هنجارشکنی ها در برخی افراد مشاهده شده که نباید به ظاهر جشن گرفتن ها قلب امام زمان را به درد آورد.

امام جمعه رفسنجان همچنین در بخشی دیگر از سخنانش عزم و اراده دولت را در ریشه کنی فقر و محرومیت زدایی ستودنی دانست و افزود: همینکه این عزم از زبان رئیس جمهور بارها مطرح شده این اندیشه ستودنی است؛ انجام این کار شاید سنگین باشد مردم هم به کمک دولت بیایند تا محرومیت زدایی و ریشه کنی فقر محقق شود.

وی اظهار داشت: در هفته گذشته ماهواره نور۲ در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین قرار گرفت این دومین موفقیت پرتاپ ماهواره در سال جاری به دست دانشمندان سپاه ایران انجام گرفت که ایران اولین کشور مسلمانی است که ماهواره در مدار زمین قرار می دهد.

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: فقط چهار کشور توانایی ساخت ماهواره را دارند ایران یکی از آن چهار کشور است و باید این موضوع تبیین شود.

وی همچنین از رسانه ها خواست تا دانشمندان علوم هوا فضا را به دلیل اهمیت فوق العاده ای که دارند، معرفی نکنند و بیان کرد: فخری زاده و تعدادی از شهدای صنعت هسته ای ایران را ترور کردند نباید دانشمندان ایران این ثروت های عظیم ملی و علمی در معرض دید دنیا قرار گیرند.

امام جمعه رفسنجان به مذاکرات وین هم اشاره ای کرد و افزود: دشمنانی که در وین در حال مذاکره هستند بدانند ایران تحریم ها را خنثی و ماهواره را به فضا پرتاپ می کند؛ در صنعت هسته ای، نانو و سلول های بنیادین در بین کشورهای دنیا سرآمد است و بنشیند و هر روز دم از تحریم بزنید تا جان کثیفشان بیرون برود.

وی همچنین به کشفیات اخیر نیروی انتظامی رفسنجان از جمله خودروها، موتورسیکلت های سرقتی، پسته و انواع مواد محترقه به میزان حدود ۵ هزار عدد مواد محترقه اشاره کرد و گفت: از مردم می خواهیم با نیرو انتظامی همکاری کنند تا جلوی ناهنجاری ها گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حجت الاسلام عسکری خطبه های نماز جمعه 20 اسفند رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند رفسنجانی

    از کوره ده فرماندار فرستادن. اونوقت واکنش فقط همین؟ واقعا که

    رضا

    اگه همین آقای مُشکی عملکرد بسیار خوبی رو نشان داد آنوقت دیگه از این حرفها نمی زنید . چرا فکر میکنید هر کسی که اسم و آوازه ای داشته یا از طایفه ی معروفی بوده فقط همین فرد به درد میخوره ... ؟ !! اتفاقاً خیلی از خادمان واقعی مردم از بین افرادی بودند که گمنام بودند ... و خیلی از آقایان با سوابق آنچنانی " دزد و رانت خوار و دنیاگرا از کار در آمدند ... بگذارید عملکرد آقای مُشکی را شاهد باشیم و زود قضاوت نکنید ! چه بسا بعداً بفهمید که چقدر راجع به مُشکی " اشتباه قضاوت می کردید ...

    سرباز گمنام

    باید حتماً از طیف شما حاکمانِ دائمی انتخاب میشد تا مطلوب شما باشه ؟؟؟ چرا میخواهید تمام پُست و مقام ها رو خودتان داشته باشید ؟! مگر مملکت ارث پدری شماست ؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان