سرپرست فرمانداری رفسنجان معرفی شد

  • شناسه خبر: 194681
سرپرست فرمانداری رفسنجان معرفی شد

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان؛ امروز سه شنبه با حضور در فرمانداری رفسنجان حکم انتصاب رضا مشکی به عنوان سرپرستی فرمانداری رفسنجان را ابلاغ کرد.

خانه » اجتماعی » سرپرست فرمانداری رفسنجان معرفی شد

به گزارش خانه خشتی، رحمان جلالی در این آئین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان فرمودند در حال حاضر در کشور درگیر جنگ اطلاعاتی، اعتقادی، فرهنگی هستیم و گفتند خود را به ابزارهای روز اطلاعاتی مجهز کنید.

وی افزود: رهبری توصیه کردند که خود را به سلاح انس با سه رفرنس در منابع دینی یعنی قرآن، نهج البلاغه و سحیفه سجادیه مجهز کنید، رساله حقوق امام سجاد دارای ۵۰ حق اعم از حقوق فرد و خانواده و جامعه است و هر کس کار رسانه ای انجام می دهد خود را به این رساله حقوق امام سجاد مجهز کند.

جلالی بیان کرد: مقام رهبری در هر حوزه ای از همه متخصص تر است؛ گزارشی تقدیم رهبر کردیم و از رسانه های برخط نام برده شد که رهبریی فرمودند به رسانه های برخط بگویید بی درنگ و به رسانه های آفلاین هم بگویید با درنگ، لذا ایشان تأکید بر منابع اصیل دینی دارند.
وی با اشاره به اینکه رسانه ها بازوی همه مدیران هستند افزود: رهبر معظم انقلاب در یکسال اخیر از فضای مجازی که رها است گله دارند، بنابراین دوستان اصحاب رسانه حتما توصیه می کنم که رساله حقوق امام سجاد را مطالعه کنند در فعالیتشان به کار بگیرند.

جلالی در بخش دوّم سخنانش اظهار کرد: علی اکبر پومحمدی سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان از مفاخر رفسنجان هستند هم خود و هم خانواده شان در دوران انقلاب یار و یاور امام و رهبری بودند.

وی با اشاره به اینکه رفسنجان در توسعه زیرساخت هاف صادرات غیر نفتی و پسته، حوزه گردشگری و غیره زبانزد است تصریح کرد: زمانی که در معارفه ایشان بود توصیه هایی شامل ایجاد زیرساخت های مناسب، جذب سرمایه گذار، ارتباط با مجموعه رسانه ها و غیره کردیم و وی توصیه ها را با کمال متانت و احترام و روحیه کار جهادی که داشتند سرلوحه کار خود قرار دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه پورمحمدی رسانه ها را بازو و مشاور خود می دانست گفت: حتی وقتی فیلم کامل دوّمین نشست خبری وی با اصحاب رسانه منتشر شد مشاهده کردیم که به اصحاب رسانه ارادت خاص دارند.

وی ادامه داد: پورمحمدی برای پیشبرد اهداف شهرستان از نیروهای انسانی کارآمد از همه جناح ها بر اساس شایسته سالاری استفاده می کرد و مجاهدت شبانه روزی وی ستودنی است و جزو فرماندارانی بود که در مسایل عمرانی، اجتماعی، اقتصادی، کشارزی و… طرح و برنامه داشت.

جلالی با تشکر از زحمات سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان (علی اکبر پورمحمدی) تصریح کرد: پورمحمدی جناح نمیشناخت و با همه جناح ها کار می کرد و خط قزمر وی مقام رهبری بود.

از پورمحمدی می خواهیم که کمک کننده و کنار دست ما باشد

سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان از علی اکبر پورمحمدی سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان خواست که در کنار وی کمک کننده باشد و برای توسعه و رونق شهرستان تجرببیات و ایده های خود را ارائه دهد.

رضا مشکی که ۲۷ سال سابقه خدمت در وزارت کشور را داراست در این آئین اظهار کرد: همواره در چارچوب گفتمان انقلاب و منویات مقام رهبری تلاش دارم و عضو هیچ گروه و دسته بندی سیاسی نبودم نیستم، در تمامی عرصه ها بیشتر فعالیت خود را معطوف به خدمت به مردم و رفع مشکلات مرد می کنم.
رضا مشکی بیان کرد: فارغ از سیاست بازی و مسایل مختلف، به امر زیربنایی و خدمت به مردم پرداختم و خوشحالم که در دولت رئیسی منبعث از گفتمان انقلابی و خط مشی های رهبری، بحث تلاش بر اساس روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار می دهم و اعتقاد دارم به این موضوع و با علم به این موضوع این مسئولیت را پذیرفتم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رضا مشکی فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    امیدواریم آقای مُشکی " الگوی بارزِ جهادی ، ولایی ، انقلابی بودن برای تمام مسئولین ایران " شوند و قضاوت های زودهنگام را نقش بر آب کنند ... إن شاء اللّه "

    محمدحسین

    امیدواریم عملکرد آقای مُشکی همچون مغزهای متفکّرِ جهادی و انقلابی و دلسوزی باشد که قضاوت های زودهنگامِ امام جمعه ! و نماینده شهر ! و سایر آقایان را باطل کند و درس عبرتی برای همگان باشد که از یک فرد یا جناح یا طایفه تقدّس سازیِ دائمی نکنند !!! امیدواریم با مشاهده کارآمدی بالای آقای مُشکی ، همگان درک کنند کارشناسان توانمندی نظیر آقای مُشکی با وجود گمنامی ، کارآیی بسیار بیشتری نسبت به امثال پورمحمدی و ... دارند . ملاک کارآیی ، حال فعلیِ افراد است .

    نادر

    خلایق هر چه لایق . لیاقت ما رفسنجونیا در همین حده !
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان