ایران جزو ۱۰ کشور اوّل دنیا در همه مسائل است

  • شناسه خبر: 193984
ایران جزو ۱۰ کشور اوّل دنیا در همه مسائل است

امام جمعه رفسنجان گفت: ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در طی ۴۳ سال اخیر دستاوردهای مهمی در مسائل از جمله علمی، نانو، هوافضا، هسته ای، پرتاپ ماهواره و … به دست آورده و جزو ۱۰ کشور اوّل دنیا قرار گرفته است.

خانه » اسلاید شو » ایران جزو ۱۰ کشور اوّل دنیا در همه مسائل است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و نیز تشکر و قدردانی از مردم و ملت شهید پرور این منطقه که در صحنه حضوری پر شور داشتند اظهار کرد: ایران اسلامی به پشتوانه مردمی غیور و مقاوم و نیز به برکت خون شهدای اسلام و انقلاب توانست در مقابل دنیای استکبار ایستادند و از عزت و سربلندی و استقلال این کشور دفاع کردند.

 

وی افزود: ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در طی ۴۳ سال اخیر دستاوردهای مهمی در مسائل از جمله علمی، نانو، هوافضا، هسته ای، پرتاپ ماهواره و … به دست آورده و جزو ۱۰ کشور اوّل دنیا قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: ایرانی که در بحث های مذکور در قبل از انقلاب در پائین ترین رده جدول کشورهای دنیا قرار داشت اکنون در صدر جدول و جزو کشورهای پیشتاز در مسایل مهم است.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی موضوع ” جهاد تبیین ” را فریضه فوری می دانند و بر انجام آن تأکید دارند تصریح رد: لذا روایت صحیح پیشرفت ها و خدمات نظام که در طول این ۴۳ سال انجام شده است باید به وش همگان برسد تا مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی آگاه شوند.

 

امام جمعه رفسنجان گفت: انقلاب اسلامی انقلابی صرفاً سیاسی نبود که رژیم ستمشاهی را منقرض کند و حاکمیت دیگری را بر پا کند بلکه انقلاب در زمینه های مهم سیاسی، فرهنگی، اجرایی، اعتقادی و غیره خدمات فراوانی را انجام داده است.

 

وی افزود: ایران اسلامی پیشرفت های بزرگی از اوّل انقلاب زیر سنگین ترین فشارهای تحریمی و جنگ توانست انجام دهد و امروز شاهد هستیم که در همه عرصه ها پیشرفت هایی داریم.

 

عسکری بیان کرد: ایران بزرگترین شبکه گاز طبیعی دنیا را دارد این در حالی است که در دنیا هیچ کشوری یافت نمی شود که ۹۸ درصد مردمانش از این شبکه گاز برخوردار باشند، ۸۴ درصد روستاهای ایران از نعمت گاز بهره مند هستند در صورتی که در قبل از انقلاب در ایران ۵۰ هزار انشعاب گاز خانگی وجود داشت و اکنون آمار این انشعاب ها بالای ۲۸ میلیون انشعاب است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در اردیبهشت سال ۵۷ تولید برق در ایران ۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات بود و روستاها اکثرا فاقد برق بودند اکنون به برکت انقلاب اسلامی ۴۱ هزار مگاوات ( ۱۶.۵ برابر) تولید برق داریم و صد درصد جمعیت شهری و روستاهای بالای ۱۰ خانوار روستایی از نعمت برق برخوردارند و این خدمات نظام است.

 

امام جمعه رفسنجان افزود: بعد از جنگ جهانی دوم فقط ایران توانست جلوی آمریکا بایستند و پایگاه عین الاسد در عراق را موشکباران کرد و آمریکا جرات نکرد هیچ غلطی کند آیا این افتخار نیست؟!

 

وی ادامه داد: همچنین روزنامه صهیونیستی اعلام می کند اسراییل اکنون نفس های آخرش را می کشد؛ اگر رهبری فرمودند که اسرایلی ها ۲۵ سال آینده نیستند که جریان برجام را ببیند ولی خودشان اذعان دارند که عمر حکومت ما تمام شده است.

 

 

وی تصریح کرد: به گفته یکی از فرماندهان ارتش اسراییل؛ اسراییل شاید بتواند دو ساختمان را در غزه تخریب کند امّا نمی تواند نابودی اسراییل را از درون متوقف کند پس خودشان برای نابودی خودشان دارند لحظه شماری می کنند و می گویند اسراییل دیگر نمی تواند پروژه هسته ای ایران را نابود کند.

 

امام جمعه رفسنجان همچنین به برگزاری مسابقه ای که با همت شهرداری رفسنجان در حال اجرا است اشاره کرد و گفت: مسابقه ای مجازی از کتابی به عنوان دکل برگزار می شود و ۴۳ جایزه به مناسبت پیروزی انقلاب تا سقف ۵ میلیون تومان به برگزیدگان این مسابقه اهدا می شود.

 

وی در آخر گفت: ۱۵۰ سری جهیزیه جهت اهدا به زوجین بی بضاعت آماده شده و در حال توزیع است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان