یادداشت/

بهمن تماشایی ملت ایران

  • شناسه خبر: 193979
بهمن تماشایی ملت ایران

‌‌‌

خانه » آخرین اخبار » بهمن تماشایی ملت ایران

بیست و دوم بهمن ماه ، روزی باشکوه که ملت همیشه در صحنه این مرز و بوم ، مردمان شریف و آزاده‌ی ایران ، با دل هایی که مملو از امید و عشق به ولایت فقیه هستند ، به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی در راهپیمایی حضور می یابند ؛

تا مبادا لحظه ای نعمت ولایت را که با نهضت قاطعانه روح الله به وقوع پیوست را فراموش کنند !

تا مبادا لحظه ای کفتاران تشنه به خون سربازان مان از ترس وحدت و یکپارچگی مان آسوده خاطر شوند !

راهپیمایی ای که مظهر اقتدار مردم و نمایشگر اراده و عزم ملت است و حضور در آن بیدادگر حیات تاریخی کشور و هدایت سرنوشت ایران به راه حق است .

چه بسا که دشمنان بعد از چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، همچنان در تکاپوی به تاریکی سپردن این نهضت و آن سال های رشادت و قیام های خونین مردم و امام هستند ، غافل از اینکه ما هم‌ صدا با سپهبد شهید مان ، ” حاج قاسم سلیمانی ” گوییم :

《 ما ملت شهادتیم ! ما ملت امام حسینیم ! 》

و همان طور که خمینی بت شکن می گفت :

《 این انقلاب‏‎ ‎‏باید زنده بماند ، این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزی هاست . ‎‏بریزید خون ها را ؛ زندگی ما دوام پیدا می کند . بکشید ما را ؛ ملت ما بیدارتر می شود . 》

که با تمسک به قیام عاشورا ، مرگ با عزت را از زندگی با ذلت برتر می‌شماریم و با آرزوی دیرینه شهادت ، علیه دشمنان به راهپیمایی بر می‌خیزیم تا تداعی گر غیرت و شجاعت یک ملت ایرانی باشیم .

هرچند که مهم ، انجام وظیفه است !

مهم ، زنده نگه داشتن یاد امام و شهدای این انقلاب است که برای جوان ایرانی ای که نهال پیروی از ولایت فقیه را در روح و جان خود می پروراند و به پاسداری از آرمان های ایثار و شهادت ، نوای ” لبیک یا خمینی ” ، ” لبیک یا خامنه ای ” را سر میدهد ، فرقی نمی کند که در این راهپیمایی ، با سیل جمعیت در خیابان ها همراه باشد یا به فرمان امامش در خط مقدم جبهه های خاک و خون یا که در جنگ نرم و فضای مجازی حضور یابد .

آری ! مهم ، اقتدار ملی است که ملتِ بیدار ایران به خوبی از پس آن بر می آید .

بیست و دوم بهمن امسال نیز با همان مقاومت توصیف ناپذیر و با حضور جمعیتی بی مثال در راهپیمایی خودرویی و نیز راهپیمایی مجازی در شبکه های اجتماعی ، باز هم بهمن تماشایی را رقم خواهیم زد ، که :

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم

در ره عشق سزاوارتر از صد مردیم

هر زمان بوی خمینی به سر افتد ما را

دور سید علی خامنه ای میگردیم

 

یادداشت از: آیدا رضایی

انتهای پیام/

برچسب ها:
22 بهمن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان