خانه خشتی گزارش می‌دهد؛

رفسنجانی ها از بهمن تماشایی در ۱۴۰۰ می‌گویند

  • شناسه خبر: 193961
رفسنجانی ها از بهمن تماشایی در ۱۴۰۰ می‌گویند

مردم رفسنجان امسال هم مانند سال های گذشته به استقبال یوم الله ۲۲ بهمن میروند.

خانه » گزارش » رفسنجانی ها از بهمن تماشایی در ۱۴۰۰ می‌گویند

به گزارش خانه خشتی؛ مردم رفسنجان همزمان با سراسر کشور به استقبال ۲۲ بهمن، چهل و سومین بهار آزادی انقلاب اسلامی میروند.

 

در میان مردم حاضر شدیم تا جویا شویم آنها برای جشن پیروزی انقلاب چه‌ کاری را انجام میدهند؟

خانمی ۳۰ساله اینگونه گفت: سعی میکنم تا جایی که کاری از دستم برمی‌آید انجام بدم، خاطراتی که برایم گفته‌اند را برای بقیه تعریف کنم و آنهارا برای شرکت در راهپیمایی ترغیب کنم تا متوجه شوند که قبل از ما برای انقلاب چقدر زحمت کشیده‌اند، چقدر شهید داده‌ایم و چقدر خون ریخته شده که ما الان به اینجا رسیده‌ایم.

خودم را مدیون شهدا میدانم؛ ما آرامشمان را مدیون خون شهدا هستیم و چون به نظام، انقلاب و رهبری علاقه دارم در راهپیمایی شرکت میکنم.

 

پیرمرد ۶۶ ساله ببان کرد: هدف ما حفظ نظام است، نظام از هرچیزی برای ما مهم تر است و به فرموده مقام معظم رهبری باید نظام جمهوری را حفظ کنیم و در راهپیمایی شرکت کنیم بنابراین در راهپیمایی شرکت میکنیم  تا دینمان حفظ شود. نزدیک به ۴۳ سال است که انقلاب شده و تا اونجایی که در توانم بوده در راهپیمایی ها شرکت کردم؛ به خصوص در سر در خانه پرچم میزاریم و جشن میگیریم و با دخترم در راهپیمایی شرکت میکنم. شهدا در زمان جنگ با وجود مشکلات و کمبود ها زحمت کشیدند تا ما در آسایش باشیم؛ ان شاءالله ما بتونیم کاری کنیم که روح آن ها شاد و از ما راضی باشند.

خانم جوانی که به همراه فرزند خود به خرید آمده بود هم گفت: انقلاب را دوست دارم و خیلی خوشحالم که در ایران زندگی میکنم؛ هر سال در راهپیمایی شرکت میکنم برای امسال برنامه داریم که یک اتوبوس تزئین کنیم، آهنگ های دهه فجر و ۲۲ بهمن پخش کنیم و روی دست و صورت بچه ها پرچم ایران را نقاشی بکشیم.

صحبت یک کسبه بازار اینگونه بود: تا حدودی در راهپیمایی شرکت میکنم. انقلاب برای ما یک تحولی ایجاد کرده است و این را یک پیروزی میدانیم که از حکومت شاهنشاهی پیروز شدیم. این راهپیمایی را به عنوان یک دستاورد بزرگ میدانیم که هر سال این روز را جشن میگیرم.

ما مدیون شهدا هستیم و باید راه آن ها را ادامه دهیم. آنهاالگوی ما هستند و از جان خود گذشتند تا ما در آرامش باشیم.

خانم میانسالی که برای زیارت شهدای گمنام آمده بود گفت: برای حفظ خون شهدا،شکست دشمن، برجاماندن انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهپیمایی شرکت میکنم.

شهدا جان خود را در این راه گذاشتند تا اسلام برپا باشد. برای حفظ عقایدم تا بتوانم حجابم را حفظ و فرزندان خود را به راه راست هدایت میکنیم تا بتوانیم قدم در مسیر شهدا بگذاریم.

مرد جوانی چنین گفت: در راهپیمایی شرکت میکنم. همه‌ی کشورها برای منافع خودشان کار میکنند و ما هم باید به نفع کشور خود کار کنیم و یک هدف پشت این انقلاب است.

هدفم از شرکت در راهپیمایی این است که با توجه به اِرق ملی به کشورمان، برای سربلندی کشور خود و برای شکست دشمن در این راهپیمایی شرکت میکنم.

خانم ۳۰ ساله ای گفت: طبق روال هر سال در راهپیمایی شرکت میکنم.

انقلاب اسلامی برای ما یک جور غرور ملی است که ثمراتی داشته و باید برای آن تلاش کنیم.

باید راه شهدا را ادامه دهیم و نگذاریم که خون آن ها پایمال شود و کشورمان توسط دشمن احاطه شود.

ما باید به اندیشه و فکر شهدا احترام بگذاریم و احترام دستاورد های آنها را نگه داریم.

گزارش از: بهرخ امیری

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان