۱۲ پروژه در کشکوئیه رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 193954
۱۲ پروژه در کشکوئیه رفسنجان افتتاح شد

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۱۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۸۴ میلیارد ریال در کشکوئیه رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت.

خانه » آخرین اخبار » ۱۲ پروژه در کشکوئیه رفسنجان افتتاح شد

به گزارش خانه خشتی فرماندار رفسنجان روز چهارشنبه در این آئین اظهار کرد: ۱۲ پروژه شامل نیروگاه خورشیدی، دامپروری، زیرسازی و آسفالت، تأمین روشنایی، چاه آب آشامیدنی، آرامستان و غیره در کشکوئیه از توابع رفسنجان به بهره برداری رسید.

 

علی اکبر پورمحمدی بیان کرد: برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی هزینه شده است.

 

پورمحمدی بیان کرد: زیرسازی، آسفالت و جدولگذاری در روستاهای دئفه رضوی، احمدآباد دئفه، بهجت آباد و احمد آباد هرندی به میزان بیش از ۳۹ هزار متر مربع و هزینه بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال از افتتاحیات امروز بود.

وی ادامه داد: در ادامه یک واحد پرورش مرغ با اعتبار بیش از۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، افتتاح تأمین روشنایی بلوار روستاهای تقی آباد و حسین آباد و نیز رفع افت ولتاژ چند روستا با مجموع اعتبارات ۱.۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه های امروز در این بخش بود.

پورمحمدی ادامه داد: نیروگاه خورشیدی و دامداری اصلاح نژاد که با هزینه ۳۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه اندازی شده اند مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی گفت: یک کارگاه خیاطی با اعتبار ۱.۵ میلیارد ریال، سالن انتظار آرامستان و پارک در این بخش با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال از سوی شهرداری این منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان