پویش پرچم افتخار در دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 193928
پویش پرچم افتخار در دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان برگزار شد

صبح امروز پویش پرچم افتخار در راستای هشتگ اعلام شده از سوی سایت مقام معظم رهبری تحت عنوان #پرچم_افتخار در دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان برگزار شد.

خانه » گزارش‌تصویری » پویش پرچم افتخار در دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی؛ صبح امروز آیین اختتامیه پویش پرچم افتخار با حضور احمد علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان و مسئولین رفسنجان در دانشگاه ولی‌عصر این شهر برگزار شد.

رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان در این برنامه گفت: هشتگ پرچم افتخار در سایت رهبر انقلاب ایجاد شد که تمامی ملت ایران و دستگاه ها به نحوی پرچم کشور را به اهتزار در بیاورند که بعد از گذشت دو روز «هشتگ پرچم افتخار» توسط اینستاگرام بلاک شد .

رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) ادامه داد:روابط عمومی دانشگاه ولی عصر (عج) در این راستا تصمیم به ایجاد پویش پرچم افتخار گرفت که در سطح دانشگاه پرچم ایران به نوعی به اهتراز در بیاید . دشمن در آخرین نفس های خود در راستای مبارزه با نظام ولایی حق را کتمان میکند و تلاش میکند که عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هشتگ پرچم افتخار مطرح نشود و تحریف به وجود آید .

 

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب از تمامی ملت و صاحبان قلم خواست که جهاد گونه در مقابل تحریف ها به میدان بیایند و از دستاوردهای انقلاب اسلامی که ماحصل خون هزاران شهید است دفاع کنند .

 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان بیان کرد: دشمن در راستای مبارزه با ارزش های انقلاب اسلامی یک تهاجم ترکیبی راه اندازی کرده است که این تهاجم یک سیاسی ،نظامی، رسانه ای و…. است .

امام جمعه رفسنجان افزود : از یک‌طرف شعار آزادی بیان را سر میدهند از سوی دیگر تصاویر شهید سلیمانی و هشتگ پرچم پر افتخار را حذف میکنند .

 

وی بیان داشت :زمانی که پرچم یک کشور که نماد استقلال و هویت است را نمیتوانند تحمل کنند پس بدانید پرچم آن کشور نشان افتخار است .

 

او ادامه داد:ما نباید آرام بنشینیم تا متوجه ی حرکتی از سوی دشمن شدیم آن را خنثی کنیم بلکه باید در فضاهای مجازی فعال باشیم و افتخارات و پشرفت های انقلاب اسلامی که یک انقلاب سیاسی، فرهنگی، نظامی و ارزشی است را در ابعاد اقتصادی ،نانو، درمانی و.. مطرح کنیم .

 

احمد علی رمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان که مهمان آیین اختتامیه پویش پرچم پر افتخار بود با بیان آیه ۶۰ سوره احزاب« لَئِنْ لَمْ یَنْتَهِ الْمُنَافِقُونَ وَالَّذِینَ فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَالْمُرْجِفُونَ فِی الْمَدِینَهِ لَنُغْرِیَنَّکَ بِهِمْ ثُمَّ لَا یُجَاوِرُونَکَ فِیهَا إِلَّا قَلِیلًا» گفت:اکنون جنگ استکبار جهانی علیه ایران در جنگ اراده ها خلاصه میشود و در جنگ اراده ها بیشتر بر روی ایجاد تردید در باورهای حقیقی مردم و خدمات انقلاب اسلامی تمرکز شده است .

علیرمضانی ادامه داد:سیاست رسانه های غربی اینگونه است که در بستر فضای مجازی دروغ ها را بزرگ میکنند که باور پذیر شوند در این راستا جوانان و دانشگاهیان باید همانند اوایل جنگ تحمیلی به صورت منسجم به عنوان تکلیف شرعی در جهاد تبیین در بستر فضای مجازی به کمک دیگر نهاد های رسمی بیایند .

 

علیرمضانی بیان داشت: اکنون پرچم نظام جمهوری اسلامی را که امام راحل ۴۳سال پیش برافراشت به پرچم تمام آزادی خواهان جهان تبدیل شده است و کسانی که روحیه ی ضد استکباری دارند از کشورهای لبنان، عراق و سوریه در کنار پرچم ایران عکس میگیرند.

 

وی اضافه کرد:خیلی‌ها رفاه مادی صرف دارند، اما آروزی این استقلال کشور ما را دارند و پرچم ما نماد آزادیخواهان جهان شده است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان