فرماندار رفسنجان خبر داد؛

راهپیمایی ۲۲بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 193923
راهپیمایی ۲۲بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی در رفسنجان برگزار می شود

با توجه به قرار گرفتن در پیک ششم‌ کرونا سویه اومیکرون، آیین‌ راهپیمایی ۲۲ بهمن در رفسنجان به صورت رژه خودرویی و موتوری انجام خواهد شد.

خانه » اجتماعی » راهپیمایی ۲۲بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی؛ فرماندار ویژه رفسنجان روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: با توجه به مصوبه ابلاغی ستاد مقابله با کرونای کشور و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در رفسنجان به صورت رژه‌ خودرویی و موتوری انجام خواهد شد.

علی اکبر پور محمدی ضمن قدردانی از عموم‌ مردم‌ شهیدپرور رفسنجان که همیشه در دفاع از نظام‌ و ارزش های انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشتند و نیز دستگاه‌های اجرایی که با دغدغه و به بهترین شکل راهپیمایی ادوار گذشته را برگزار کردند تصریح کرد: راهپیمایی‌های رفسنجان همیشه در استان زبانزد بوده است و ما برای اینکه بتوانیم امسال هم راهپیمایی خوبی داشته باشیم نیاز است که دستگاه‌ها با همکاری و در کنار هم قرار گیرند و با نظارت و هماهنگی این راهپیمایی انجام شود.

پور محمدی در خصوص ساعت و نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: مردم‌ می توانند در این روز در ۴ مسیر شامل بلوار امان‌ علی(ع)، گلزار شهدا، میدان ۲۲ بهمن و پارک‌ جوان در ساعت ۱۰:۳۰ جمع شوند و ساعت ۱۱ به سمت مصلی امام‌ خامنه ای حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای عموم جهت پیشگیری از شیوع کرونا الزامی است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان