حماسه اقتصادی در ایجاد و توسعه مشاغل خانگی محقق خواهد شد

  • شناسه خبر: 19384
حماسه اقتصادی در ایجاد و توسعه مشاغل خانگی محقق خواهد شد

بخشدار بخش فردوس رفسنجان گفت : توسعه مشاغل خانگی در راستای تحقق حماسه اقتصادی ضروری است. به گزارش خبرنگارخانه خشتی،آقای نقیبی در دیدار با اهالی علی آباد هراتی اظهار داشت : خانواده بدون حضور در بیرون از منزل، میتواند به کسب و کار خانگی بپردازد و از مزایای بسیاری برخوردار شود . وی  توازن میان […]

خانه » آخرین اخبار » حماسه اقتصادی در ایجاد و توسعه مشاغل خانگی محقق خواهد شد

بخشدار بخش فردوس رفسنجان گفت : توسعه مشاغل خانگی در راستای تحقق حماسه اقتصادی ضروری است.
به گزارش خبرنگارخانه خشتی،آقای نقیبی در دیدار با اهالی علی آباد هراتی اظهار داشت : خانواده بدون حضور در بیرون از منزل، میتواند به کسب و کار خانگی بپردازد و از مزایای بسیاری برخوردار شود .
وی  توازن میان مسئولیت خانوادگی زنان و اشتغال، حذف هزینه های مربوط به خرید ، رهن و اجاره کارگاه و ایاب و ذهاب را از مزایای این نوع کسب و کار برشمرد و افزود : استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه های کار خانوادگی در این راستا به اقتصاد خانواده کمک میکند.
نقیبی با اشاره به  کاهش استرس‌ها دراین حوزه بیان کرد: یکی دیگر از مزایای مشاغل خانگی تنوع این نوع کارها است به طوری که فرد با هزینه بسیارکم می‌تواند به ایجاد درآمد و افزایش آن بپردازد.
وی  به ظرفیت های بخش  فردوس در رشته های کشاورزی مانند پرورش دام و طیور ، پرورش قارچ ، صنایع دستی مثل قالی بافی و خیاطی ، پته دوزی اشاره کرد و گفت : در حال حاضر تعداد ۵۳ دار قالی در خانه ها و پرورش ۴۰۰ قطعه بوقلمون و رشته های خیاطی و پته دوزی در منازل از جمله طرحهای اشتغال خانگی فعالند و طرحهای پرورش دام و طیور خانگی (بلدرچین و مرغ و دام ) و پرورش قارچ نیز ایجاد خواهد شد .
نقیبی تاکید بر حضور گسترده مردم  در پای صندوق های رای در انتخابات و ادای تکلیف در خلق حماسه سیاسی کرد و گفت : دشمنان ما از حضور مردم ایران در همه صحنه ها هراس دارند و این حضور در انتخابات آینده ریاست جمهوری آنها را بیش از پیش نا امید خواهد کرد .

برچسب ها:
حماسه اقتصادی حماسه اقتصادی در ایجاد و توسعه مشاغل خانگی محقق خواهد شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان