ایجاد فصل مشترک بین منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و مدیریت جهاد کشاورزی

  • شناسه خبر: 193791
ایجاد فصل مشترک بین منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و مدیریت جهاد کشاورزی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های دو مجموعه و رفع موانع تولید، فصل مشترکی بین منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و جهاد کشاورزی این شهرستان ایجاد خواهد شد.

خانه » اسلاید شو » ایجاد فصل مشترک بین منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و مدیریت جهاد کشاورزی

به گزارش خانه خشتی، روز شنبه نشست مشترکی بین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان در منطقه ویژه برگزار شد.

 

روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ضمن اشاره به موقعیت منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم منطقه فراهم‌کردن زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاران است و از جذابیت‌هایی که این مناطق دارند، سرعت بالا در صدور مجوزهاست.

 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان همچنین از افزایش مزیت‌های مناطق ویژه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: منطقه باتوجه به ظرفیت‌هایی که دارد در حوزه صنایع غذایی با جهاد کشاورزی تعامل برقرار خواهد کرد و زیرساخت‌های لازم در این حوزه وجود دارد که به نفع سرمایه‌گذاران صنایع غذایی است.

 

وی اضافه کرد: ان‌شاءالله فصل مشترکی بین منطقه ویژه اقصادی رفسنجان و جهاد کشاورزی ایجاد و از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده خواهیم کرد.

 

بهرامشاهی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ایجاد خط ریلی برای منطقه، شهرستان‌های اطراف را از بن بست خارج می‌کند به‌ویژه برای شهرهای معدنی استان دارای توجیه بالایی است.

 

روند صدور مجوز در مناطق ویژه برای سرمایه‌گذاران نعمت است

حاج‌عبداللهی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان نیز از صدور مجوز صنایع غذایی، دام و گلخانه توسط جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: ۸۰۰ مورد صنایع غذایی داریم؛ از فرآوری پسته گرفته تا بسته‌بندی پسته، کیک، کلوچه و… که هر کدام یک کد خاص دارند که در نظام مهندسی تشکیل پرونده داده و برای اخذ مجوز پرونده به کرمان ارجاع داده می‌شود.

 

وی تصریح کرد: برای سرمایه‌گذاران خارج از منطقه ویژه اقتصادی استعلامات لازم از منابع طبیعی، محیط زیست و غذا و دارو اخذ می‌شود، اما برای مناطق ویژه هیچ استعلامی نیاز نیست.

 

به گفته حاج‌عبداللهی واحدهایی که جهاد کشاورزی مجوز می‌دهد، برق و گاز آن تعرفه کشاورزی و به شدت پایین است.

 

وی خاطرنشان کرد: روند صدور مجوز در منطقه ویژه برای سرمایه‌گذاران یک نعمت ارزشمند است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان