فاز دوّم نیروگاه خورشیدی در رفسنجان به بهره برداری رسید

  • شناسه خبر: 193743
فاز دوّم نیروگاه خورشیدی در رفسنجان به بهره برداری رسید

در سوّمین روز از دهه مبارک فجر فاز دوّم نیروگاه یک مگاواتی خورشیدی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در موسسه آموزش عالی کار رفسنجان با حضور معاون وزیر نیرو عصر جمعه مورد بهره برداری قرار گرفت.

خانه » آخرین اخبار » فاز دوّم نیروگاه خورشیدی در رفسنجان به بهره برداری رسید

به گزارش خانه خشتی، عصر جمعه فاز دوّم نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی موسسه آموزش عالی کار رفسنجان که هزینه ۱۴۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح صرف شده است با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان ساتبا به بهره برداری رسید.

 

 

مدیرعامل سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌ وری انرژی در این آئین گفت: سازمان ساتبا متعهد شده که تا پیش از تابستان سال آینده ۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدید پذیر را وارد مدار کند.

 

محمود کمانی با ابراز امیدواری از روند توسعه نیروگاه های خورشیدی در استان کرمان بیان کرد: با تکمیل نیروگاه های خورشیدی نیمه کاره کشور در سال‌های آینده مشکلات قطعی برق را در زمان اوج مصرف نخواهیم داشت.

 

وی افزود: برق تولید شده از این نیروگاه به شبکه سراسری تزریق می شود.

 

 

گفتنی است فاز اوّل پروژه نیروگاه خورشیدی موسسه آموزش عالی کار رفسنجان در اواخر سال ۱۳۹۷ با قدرت ۱۰۰ کیلو وات و با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید و امروز جمعه فاز دوّم آن با قدرت ۵۰۰ کیلو وات و به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا، در سوّمین روز از دهه مبارک فجر و باهمراهی مهندس سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان، فاز دوّم نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی موسسه آموزش عالی کار رفسنجان را افتتاح کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان