کسب رتبه برتر رفسنجان از نظر جمعیت شرکت کنندگان در اقامه نماز جمعه

  • شناسه خبر: 19367
کسب رتبه برتر رفسنجان از نظر جمعیت شرکت کنندگان در اقامه نماز جمعه

بیش از ۸ هزار نفر در اقامه نماز جمعه شهرستان رفسنجان شرکت میکنند این در حالی است که در شهرستان های مجاور در استان کرمان جمعیت کمتری در این مراسم حضور میابند. به گزارش خانه خشتی،امام جمعه شهرستان رفسنجان  با اعلام این خبر گفت : ایجاد فضای مطلوب و دلنشین در مصلی رفسنجان ، ایراد […]

خانه » آخرین اخبار » کسب رتبه برتر رفسنجان از نظر جمعیت شرکت کنندگان در اقامه نماز جمعه

بیش از ۸ هزار نفر در اقامه نماز جمعه شهرستان رفسنجان شرکت میکنند این در حالی است که در شهرستان های مجاور در استان کرمان جمعیت کمتری در این مراسم حضور میابند.
به گزارش خانه خشتی،امام جمعه شهرستان رفسنجان  با اعلام این خبر گفت : ایجاد فضای مطلوب و دلنشین در مصلی رفسنجان ، ایراد دو خطبه در مدت زمان کوتاه ۳۵  دقیقه ای ، وجود پارکینگ ماشین در صحن وسیع ، ارتباط گرم و صمیمی بین امام جمعه و نماز گزاران از دلایلی است که مردم رفسنجان رغبت بیشتری به شرکت در نماز جمعه دارند.
حجت الاسلام رمضانی پور افزود : ستاد خواهران و برادران متشکل از ۶۰ نفر از ابتدای هر هفته برای جمعه برنامه ریزیهای لازم را انجام میدهند و محیط را برای اقامه هر چه باشکوهتر نماز جمعه آماده میکنند تا نمازگزاران با رضایت خاطر این مکان را ترک نمایند.
وی به موضوعات خطبه ها اشاره کرد و گفت : موضوعات بصورت چینشی و مختصر و کوتاه بیان می شوند  که در خطبه اول موضوعات اخلاقی وذکر آیات و روایات و در خطبه دوم پیرامون موضوعات روز و سیاسی ، بیان دغدغه جوانان در امر ازدواج و مسکن آنها ، اشتغالزایی و رونق صنعت ، تشویق سرمایه داران به سرمایه گذاری در بخش های خصوصی ، حمایت از کار و تولید و کارگران و کارفرمایان صحبت می شود.
خطیب نماز جمعه رفسنجان تصریح کرد : از خدماتی که مسئولین شهرستانی به مردم ارائه میدهند در مراسم های برپایی نماز جمعه تقدیر میشود و این خود عاملی برای دلگرمی مسئولین در ارائه بیشتر خدماتشان به مردم میشود.
حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به جمعیت ۷ هزار نفری نماز گزاران در نماز جمعه شهرستان کرمان گفت : شهرستانهای بم ( بیش از ۴ هزار نفر  ) سیرجان (بیش از ۳ هزار نفر ) جیرفت ( ۳ هزار نفر ) و شهر بابک ( ۲ هزار
نفر) نیزدر  رتبه های بعدی قرار دارند.
وی دیگر جمعیت نماز گزاران شهرستانهای دیگر را حداکثر تا سقف هزار و ۵۰۰ نفر بیان کرد .

برچسب ها:
حجت الاسلام رمضانی پور کسب رتبه برتر رفسنجان از نظر جمعیت شرکت کنندگان در اقامه نماز جمعه نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان