امام جمعه رفسنجان در جمع نمایندگان اقشار مردم مطرح کرد؛

سخنانم از سر دلسوزی و خیرخواهی است / امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می دانم/ خودمان را برای هر تهمتی آماده کرده ایم

  • شناسه خبر: 193045
سخنانم از سر دلسوزی و خیرخواهی است / امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می دانم/ خودمان را برای هر تهمتی آماده کرده ایم

حجت الاسلام عسکری گفت: بنده به عنوان یک طلبه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می‌دانم و این سخنان را از سر دلسوزی و خیرخواهی و با نیت ارشاد و هدایت جامعه مطرح می کنم.

خانه » اجتماعی » سخنانم از سر دلسوزی و خیرخواهی است / امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می دانم/ خودمان را برای هر تهمتی آماده کرده ایم
به گزارش خانه خشتی، صبح امروز نمایندگان اقشار مختلف مردمی با حضور در دفتر امام جمعه رفسنجان از بیانات وی در نماز جمعه روز گذشته درباره دوچرخه سواری بانوان در ملاعام اعلام حمایت کردند.
در این جلسه از سوی حضار عنوان شد که دغدغه امام جمعه رفسنجان در این خصوص دغدغه چندین ساله مردم این شهر است و خواستار این شدند که سایر مسئولین نیز پای کار آیند و اقدامی جدی، عملی و قانونمند در این خصوص صورت گیرد.
حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: بنده به عنوان یک طلبه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می‌دانم و این سخنان را از سر دلسوزی و خیرخواهی و با نیت ارشاد و هدایت جامعه مطرح می کنم.
وی افزود:ما حتی آنهایی را هنجارشکنی و واجبی را ترک می کنند هم دوستشان داریم و نمی خواهیم راه غلطی که می روند را ادامه دهند، این شعار انبیای الهی است که می فرمایند ما خیرخواه شما هستیم روز قیامت برای نافرمانی خداوند کیفر سختی است.
حجت الاسلام عسکری گفت: ما خودمان را برای هر نوع حرف و تهمتی آماده کرده ایم، قبلاً هم این موضوع مطرح شده و کامنت هادر فضای مجازی و بد و بیراه هایی مطرح شد و همه اینها را دیده ایم و بنده با علم به اینها وظیفه خودم دانستم که این موضوع را مطرح کنم.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در راه خداوند ملامت گری هیچ ملامتگری نباید شما را از هدف بازدارد، ممکن است از صحبت های بنده یک عده خوششان آید و یک عده نه، ما باید خودمان را برای انواع تهاجمات آماده کنیم.
وی خاطر نشان کرد: پشت این جریان ها برنامه هایی در حال شکل گیری است که کم کم خودش را در جامعه نشان می‌دهد و جامعه را به سمت بی تفاوتی می کشاند، اگر حساسیت به خرج ندهیم باید منتظر جریان‌های سخت‌تر و بدتری باشیم، ما خیرخواه این بانوان هستیم و هیچ هدفی جز قیام لله نیست.
حجت الاسلام عسکری یادآور شد: مدتی قبل جمعی از بانوان دوچرخه سوار در دفتر بنده حضور پیدا کردند و جلسه ای با بنده داشتند و در آن جلسه بنده مطرح کردم که دوچرخه سواری بانوان حرمت ذاتی ندارد حرمت آن در ملا عام است، طبق فتوای رهبری دوچرخه سواری بانوان در ملا عام حرام است و هیچ کدام از مراجع نیز این اقدام را از نظر شرعی بلامانع نمی دانند.
وی بیان کرد: با شهرداری و شورای شهر، تربیت بدنی، آموزش و پرورش و دیگر سازمان‌های مربوطه جلساتی را داشتیم و تاکید کردیم که فضاهای عمومی در شهر فراهم شود تا بانوان بتواند دوچرخه سواری کنند، پیست دوچرخه سواری بانوان نیز در حال تدارک است.
عسکری خاطر نشان کرد:این موارد چندین بار در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی مطرح شده و در حال پیگیری است، ما به دنبال حل مسائل هم هستیم و راه صحیح را نیز نشان می دهیم.
امام جمعه رفسنجان گفت: غیرت اسلامی باید حفظ شود، اگر خدشه ای به غیرت دینی وارد شود دیگر حد توقفی ندارد، وقت جلوی ولنگاری ها گرفته نشود بنیان خانواده متلاشی می شود، این ایمان است که افراد را واکسینه میکند.
گفتنی است حجت الاسلام عسکری خطیب جمعه رفسنجان روز گذشته در خطبه های نماز جمعه رفسنجان نسبت به دوچرخه سواری بانوان در ملاعام واکنش نشان دادند که مورد تقطیع و سوء استفاده برخی شبکه های معاند قرار گرفت.
انتهای پیام/
برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان دوچرخه سواری بانوان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان