وجود ۱۵۹ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان کرمان

  • شناسه خبر: 192746
وجود ۱۵۹ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: حدود ۱۵۹ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان وجود دارد که ۳۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن ها، اعتبار نیاز است.

خانه » آخرین اخبار » وجود ۱۵۹ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان کرمان

به گزارش خانه خشتی؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در  حاشیه بازدید  بنیامین شکوه فر، معاون امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان از طرح های ورزشی رفسنجان در جمع خبرنگاران، گفت: بخش مهم و اساسی ما در این حوزه، بخش زیرساخت های ورزشی استان است.
به گفته او، میانگین سرانه ورزشی استان کرمان به ازای هر نفر ۶۱ سانتیمتر است که تقریباً با میانگین سرانه فضای ورزشی کشور برابر است.
پاریزی از وجود حدود ۱۵۹ پروژه نیمه تمام ورزشی را در سطح استان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۰، ۱۸۲ میلیارد تومان برای این پروژه ها اعتبار دیده شده که متاسفانه تا به امروز به دلیل تخصیص کم، تنها ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه در اختیار داشته ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: ۳۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه ها اعتبار نیاز است.
پاریزی ابراز امیدواری کرد، با تخصیص های مناسب و با استفاده از ظرفیت‌های مختلف که بخشی از این ظرفیت‌ها، پیوست قانون است، (خیرین، بخش خصوصی، بنگاه ها و صنایع) بتوانیم آن ها را به بهره برداری برسانیم.

او به حوزه ورزش قهرمانی اشاره کرد و بیان داشت: قریب به ۵۰ تیم از استان کرمان در سطح لیگ‌های برتر کشور وجود دارد که ۱۰ تیم از اینها مربوط به شهرستان رفسنجان است.

به گفته پاریزی در بخش فرهنگی و حوزه جوانان، ۱۶۰ سمن فعال از استان کرمان در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی، آسیب های اجتماعی، کارآفرینی، حوزه ازدواج و … فعالیت می‌کنند.

او به فعالیت های داوطلبانه سمن‌های جوانان در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی از سوی سمن های جوانان در دوران کرونا بین خانواده‌های نیازمندِ آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

پاریزی افزود: این خانواده‌ها تحت پوشش هیچگونه ارگان و نهاد حمایتی مانند بهزیستی، کمیته امداد و … قرار نداشتند که با هدف لزوم حذف همپوشانی در حوزه خدمت رسانی این شناسایی انجام شد.
به گفته او، فعالیت در بحث ضدعفونی مکان های عمومی، فعالیت های داوطلبانه در سیل جنوب استان، کمک به هموطنان زلزله زده و … از دیگر فعالیت های چشمگیر سمن های حوزه جوانان بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید پاریزی رفسنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان معاون امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان