بازدید رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از موسسه خیرین گمنام رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 192715
بازدید رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از موسسه خیرین گمنام رفسنجان + عکس

رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در سفر یک روزه خود به رفسنجان از موسسه خیریه گمنام و کارگاه خیاطی این موسسه بازدید کردند.

خانه » آخرین اخبار » بازدید رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از موسسه خیرین گمنام رفسنجان + عکس

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در سفر یک روزه خود به رفسنجان با همراهی دیگر اعضای کمیسیون و نماینده مردم رفسنجان و انار از موسسه خیریه گمنام و کارگاه خیاطی این موسسه بازدید کردند.

زهره لاجوردی نماینده مردم تهران در خیریه گمنام در جمع کارگران کارگاه خیاطی خیران گمنام در رفسنجان اظهار کرد: این موسسه خیریه که از سال ۸۳ شروع به کار کرده  با حمایت های خیرین زمینه  اشتغال را فراهم کرده تا از وجود شما استفاده بهتری شود.

وی افزود: تولیدات این خیریه از تولید به مصرف است و  برای کارخانجاتی از جمله مجتمع مس سرچشمه مورد استفاده قرار می گیرد که این امر زمینه تولید را مهیا ساخته است.

لاجوردی با تاکید بر اینکه امیدواریم همه سهمی برای تولید بیشتر برای کشور داشته باشیم، تصریح کرد:  امروز با جنگ اقتصادی مواجه ایم و دشمن تمام سعی و هجمه های خود را صرف مسائل اقتصادی و فرهنگی می کند.

نماینده مردم تهران به اهمیت و جایگاه تربیت فرزندان در خانواده تاکید داشت و گفت: برای خانواده مسائل تربیتی هم امری مهم است و مسئولین خیریه برای خانواده های کارگران شرایطی را فراهم کنند تا اشتغال مانع از رسیدگی به تربیت فرزندان نشود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بازدید خیریه گمنام رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان