معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد؛

فروش نفت تا اسفندماه به میزان قبل از تحریم ها می رسد/ دولت در شرایط سختی به سر می برد

  • شناسه خبر: 192702
فروش نفت تا اسفندماه به میزان قبل از تحریم ها می رسد/ دولت در شرایط سختی به سر می برد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در اسفند ماه فروش نفت به میزان قبل از تحریم ها می رسد؛ منابع ارزی بهتر شده و کار در حال رونق است.

خانه » اجتماعی » فروش نفت تا اسفندماه به میزان قبل از تحریم ها می رسد/ دولت در شرایط سختی به سر می برد

به گزارش خانه خشتی؛ سیدمحمد حسینی صبح امروز در مراسم تجلیل از واقفین و خیرین شهرستان رفسنجان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، بر نقش مهم وقف تاکید و  اظهار کرد: انفاق در راه خدا بذل و بخشش کردن از موضوعات مهم دین اسلام است و نمونه بارز این بذل و بخشش شهید سلیمانی بود که در راه خداوند جان خود را فدا کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به تاریخچه انفاق در اسلام اشاره کرد و افزود: زمانیکه کسی بخش عمده ای از زندگیش را وقف می کند،برایش اجر و پاداش است و ترازوی اعمالش سنگین خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه روحیه انفاق از قدیم الایام در مردم رفسنجان بوده است، گفت: خدمت به مردم محبوبیت را به دنبال خواهد داشت و مردم رفسنجان از قدیم در بلاهای طبیعی از جمله سیل و زلزله به یاری هموطنان خودشان در شهرهای دیگر شتافتند. هم چنین در زمان جنگ کاروان های کمک از شهرستان به جبهه اعزام می شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: دولت در شرایط سختی به سر می برد و در شرایطی کشور را تحویل گرفت که در پرداخت حقوق پرسنل در همان ماه اول با مشکل مواجه بود، هر ماه به طور متوسط ده میلیارد تومان برای سر رسید بدهی ها و اوراق مشارکت پرداخت می کنیم و این باری است که بر دوش دولت است.

وی ادامه داد: برخی فعالیت ها سال های سال است که بلاتکلیف مانده است که دولت باید تکمیل و ساماندهی نماید.  دست نیاز به سوی خیرین دراز می کنیم و  برای تکمیل این پروژه ها از خیرین کمک می خواهیم.

حسینی با بیان اینکه دولت در حوزه های مختلف در حال فعالیت و حل مشکلات است، گفت:  در اسفند ماه فروش نفت به میزان قبل از تحریم ها می رسد؛ منابع ارزی بهتر شده و کار در حال رونق است  و ارتباط ما با همسایگان و کشورهای مختلف شرق  رو به بهبود است.

خبر از منیزه نوروزی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه آزاد رئیس پارلمانی رئیس جمهور سیدمحمدحسینی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان