با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور  و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس؛

رویداد فرهنگی «رفسنجان شناسی» آغاز به کار کرد

  • شناسه خبر: 192639
رویداد فرهنگی «رفسنجان شناسی» آغاز به کار کرد

رویداد فرهنگی “هفته رفسنجان شناسی” با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در تالار خیام دانشگاه ولی عصر این شهر آغاز به کار کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » رویداد فرهنگی «رفسنجان شناسی» آغاز به کار کرد

به گزارش خانه خشتی؛ رویداد فرهنگی “هفته رفسنجان شناسی” به مناسبت ۱۸ دیماه روز رفسنجان، با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در تالار خیام دانشگاه ولی عصر این شهر آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در این آیین ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به رفسنجان، اظهار کرد: شهر رفسنجان دیار فاتحان اروند نام گرفته است؛ اعضای کمیسیون در رفسنجان مسائل و مشکلات شهرستان را در  ۷ کارگروه آسیب شناسی، میراث فرهنگی،  فرهنگی مذهبی، فرهنگی هنری، ورزش و جوانان و کارگروه ایثار و شهادت بررسی می کنند و راه حل ارائه خواهند داد.

رضا رنجبرکریمی هم اظهار کرد: اگر میخواهیم به توصیه رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی که مشکل اصلی کشور اقتصاد است جامه عمل بپوشانیم لازمه آن سرمایه گذاری در علم و فناوری است.

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان با بیان اینکه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان ۷۰ شرکت دانش بنیان وجود دارد که برخی از محصولاتش در سطح خاورمیانه عرضه می شود، افزود: از سال ۱۳۸۴ این دانشگاه در ردیف بودجه دولتی قرار گرفت و با توجه به وجود ۱۰هزار دانشجو، تا مقطع دکتری در این دانشگاه تدریس می شود؛ می طلبد، به حوزه سرمایه گذاری در علم و فناوری نگاه ویژه شود.

برچسب ها:
18 دیماه روز رفسنجان تالار خیام دانشگاه ولیعصر رفسنجان رویداد فرهنگی «رفسنجان شناسی» معاون پارلمانی رئیس جمهور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان