امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

اقتدار میدانی در مذاکرات تأثیرگذار است

  • شناسه خبر: 192568
اقتدار میدانی در مذاکرات تأثیرگذار است

امام جمعه رفسنجان گفت: در مذاکرات برجامی وین که دور جدید آن برگزار می شود، غربی ها متوجه شدند که باید از زیاده خواهی ها دست بردارند، ایرانی ها در رفع تحریم ها و راستی آزمایی تأکید دارند و همچنین اقتدار میدانی در مذاکرات تأثیرگذار است.

خانه » آخرین اخبار » اقتدار میدانی در مذاکرات تأثیرگذار است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه رفسنجان اظهار داشت: حضرت زهرا (س) در زمینه های فرهنگی، تربیتی، سیاسی و اجتماعی و نیز همسایه داری ببینید چگونه رفتار کرد و الگوبرداری از این سبک زندگی حضرت زهرا(س) موجب سعادتمندی است.

وی دوّمین سالرد شهادت مرد مبارز با ظلم، مرد صدق و صفا، ملّی ترین، متدین ترین، امّتی ترین فرد در عصر و زمان حاضر سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و بیان کرد: مردم و هیئت ها خودجوش در صحنه آمدند و نسبت به عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار دلها به خوبی انجام وظیفه کردند.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به اینکه عکس سردار دلها در مغازه ها، خانه ها، فضای مجازی و … نقطه اشتراک خیلی ها است و عرض ارادت دارند، افزود: امّا انجام وصیت نامه این شخصیت را سرلوحه زندگی قرار دهید در وصیت وی آمده است که عاقبت به خیری این است که قلباً نسبت به امام المسلمین ارادت داشته باشید و تسلیم دلی و قلبی نسبت به ولی فقیه مهم است.

وی ادامه داد: در مذاکرات برجامی وین که دور جدید آن برگزار می شود، غربی ها متوجه شدند که باید از زیاده خواهی ها دست بردارند، ایرانی ها در رفع تحریم ها و راستی آزمایی تأکید دارند و همچنین اقتدار میدانی در مذاکرات تأثیرگذار است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: دشمنان اقتدار نظامی ما را مشاهده می کنند و این اقتدار نظامی و سیاسی در مذاکرات موثر است، اسرائیلی ها اگر کوچکترین غلطی انجام دهند بدانند که عملیات انتحاری آن ها اول خودشان را منهدم می کند لذا ایران دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و افزایش اقتدار ملی و پافشاری در رفع تحریم ها و راستی آزمایی ها دارد.

وی همچنین به روز رفسنجان که ۱۸ دی در تقویم ایران ثبت شده است اشاره کرد و افزود: اعضای کمیسیون فرهنگی به همین منظور به رفسنجان سفر خواهند کرد.

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: در مناطق مختلف رفسنجان افراد و حرکت ها و شهدای قبل از پیروزی انقلاب داشتیم نشان دهنده این است که مردم آگاه هستند و چند کتاب هم در زمینه حرکت های قبل از انقلاب چاپ شده از این میراث ها نگهداری و پاسداری کنیم و نگذاریم دشمن از مردم انقلابی جلوه هایی را مطرح کند.

وی ادامه داد: برخی هنجارشکنی های به ظاهر اعتقادی، پشت آن ها جریان های سیاسی وجود دارد برخی بازیچه دست شیاطین قرار گرفتند.

عسکری بیان کرد: در جریان ۱۹ دی در ۱۳۵۶ در قم حرکتی که قبل از انقلاب انجام شد از افتخارات ملی استان ها است و باید پاسداری شوند.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان خطبه های نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان