امام جمعه موقت رفسنجان مطرح کرد؛

«مکتب سلیمانی» راه‌حل مشکلات کشور است

  • شناسه خبر: 192376
«مکتب سلیمانی» راه‌حل مشکلات کشور است

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: کشور اگر بخواهد از مشکلاتی که دارد رهایی یابد، باید به مکتب شهید سلیمانی روی آورد و این مکتب را چراغ راه خود قرار دهد.

خانه » آخرین اخبار » «مکتب سلیمانی» راه‌حل مشکلات کشور است

به گزارش خانه  خشتی؛ حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و با اشاره به یوم الله ۹ دی روز بصیرت، اظهار کرد: به تعبیر قرآن نباید این روزها فراموش شود، باید مرتب یادآوری شود تا مردم تکلیف خود را بدانند.

امام جمعه موقت رفسنجان افزود: ۹ دی تضمین کننده آینده انقلاب و چراغ راه آیندگان و انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است و روزهایی مانند ۲۲ بهمن، ۹ دی نقطه های عطف در تاریخ انقلاب محسوب می شوند و باید گرامی داشته شوند.

وی با اشاره به ۱۳ دی سالروز شهادت شهید سلیمانی و تشریح ابعاد شخصیتی ایشان، گفت: شهید سلیمانی هم شجاع بود و هم با تدبیر و درایت؛ اخلاص این شهید بود که وی را معروف و قهرمان کرد.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: دشمن هر چند وجود فیزیکی شهید سلیمانی را از ما گرفت ولی اندیشه و مکتب او را نمی تواند بگیرد، چراکه سلیمانی یک فرد نیست یک مکتب است؛ همانطور که عاشورا یک روز نیست؛ یک فرهنگ است.

وی ادامه داد: کشور اگر بخواهد از مشکلاتی که دارد رهایی یابد، باید به مکتب شهید سلیمانی روی آورد و این مکتب را چراغ راه خود قرار دهد.

امام جمعه موقت رفسنجان خاطرنشان کرد: بالاترین درجه نظامی نشان ذوالفقار است که مقام معظم رهبری این نشان را به این شهید دادند، ولی هیچگاه شهید سلیمانی این نشان را بر سینه خود نصب نکرد.

وی با اشاره به اینکه دولت اگر بخواهد وضعیت داخلی و اقتصادی کشور را سرو سامان دهد، باید به چهارنکته توجه داشته باشد، گفت: دولت باید اصلاح نظام بانکی و ساختار برنامه و بودجه و اصلاح پرداخت ارز ترحیجی را بر اساس نظر کارشناسان مد نظر قرار دهد؛ برخی می گویند ارز ترجیحی باید باشد، برخی می گویند نباشد و این نیاز به کارشناسی و چکش کاری دارد.

حجت الاسلام حسینی افزود: یکی از اقدامات دولت ها برای افزایش رفاه عمومی و بهره وری در استفاده از پتانسیل های کشور، اعمال سیاست های حمایتی نظیر تخصیص ارز ترجیحی به واردات کالاهای اساسی است که باید به آن توجه ویژه شود.

حجت الاسلام حسینی از بنزین به عنوان یک سرمایه ملی یاد کرد و گفت: در مورد موضوع بنزین هم اینکه برای هر کدملی بنزین اختصاص یابد، باید کارشناسی شده عمل و تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
امام جمعه موقت رفسنجان حجت الاسلام حسینی خطبه ها نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان