رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان در مراسم گرامیداشت یوم الله 9دی مطرح کرد؛

حاج قاسم سلیمانی سمبل بصیرت در عصر ماست

  • شناسه خبر: 192343
حاج قاسم سلیمانی سمبل بصیرت در عصر ماست

رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی سمبل بصیرت در عصر ماست.

خانه » سیاسی » حاج قاسم سلیمانی سمبل بصیرت در عصر ماست

به گزارش خانه خشتی، رضا رنجبر کریمی در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دیماه در رفسنجان که صبح امروز در میدان ابراهیم این شهر با حضور اقشار مردم و مسئولان برگزار شد اظهار کرد: مردم رفسنجان همواره پیشقدم در راه ولایت و بصیرت هستند و این مهم قابل تقدیر است.

وی افزود: در نهم دیماه سال ۸۸ مردم در دفاع از ولایت به صحنه آمدند، پس از آنکه فتنه گران فضای کشور را غبار آلود کردند مردم به جوش آمدند و با بصیرت بساط فتنه را برچیدند.

رنجبر کریمی با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی سمبل بصیرت در عصر ماست.

وی خاطر نشان کرد: در یوم الله نهم دی ۸۸ عده ای اخلال گر و فتنه گر فضا را غبار آلود کردندو دشمن زبانش دراز شد و به میدان آمد، دشمنی که مایوس و ضعیف شده بود جرات پیدا کرد و آن قضایا را در سال ۸۸ رقم زد به مجلس امام حسین و به ساحت مرجعیت توهین شد و شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی جایش را به جانم فدای ایران داد.

این مسئول تصریح کرد: نهم دی ماه یوم الله است و باید همیشه متذکر شویم که چه فضایی شکل گرفت و میتوانست به کجا ختم شود اما با بصیرت و رهبری های امام خامنه ای(مدظله العالی) فتنه خاموش شد.

رنجبر کریمی تقوای الهی در همه زمینه ها را راه مقابله با فتنه ها برشمرد و گفت: اخوت شیطانی مالک اشترها را تندرو خطاب می کند و ابوموسی ها را اعتدال معرفی می کند، در دایره اخوت شیطانی آرام آرام به سقوط نزدیک می شویم و اگر از خواص باشیم زمینه ساز فتنه را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: تقوا سپر محکمی است که ما را از دام فتنه ها در امان نگه میدارد.

رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان ادامه داد: همراهی با ولایت و فصل الختام قرار دادن فرمایش ایشان دیگر راه رهایی از فتنه است، همین نکته را خواص سال ۸۸ رعایت میکردند و همراه بودند فتنه شکل نمی گرفت اما برخی سکوت کردند و برخی ایستادند و به فرمایش رهبری پشت کردند.

وی شکل گیری جریان تحریف پس از هر اتفاق مهم در کشور را متذکر شد و بیان کرد: اگر تحریف مسلط شود حق جای خود را به باطل می دهد، بزرگان، نخبگان و اساتید با تبیین دقیق و به موقع به ویژه امروز جلوی تحریف را بگیرند.

رنجبر کریمی خطاب به مسئولان اظهار کرد: کسانی که به برکت خون شهدا در مدیریت های مختلف سکان دار هستند باید بدانند ما مردم صبور و وفاداری داریم که عزیزترین هستی خود را در راه انقلاب دادن، مدیری که روحیه کار جهادی ندارد و از پشت میز مردم را مدیریت کند و  خود را نوکر مردم نمی داند لایق مدیریت نیست، ما مدیون این مردم هستیم و باید بهترین خدمت را به آنها داشته باشیم.

گفتنی است در این آیین بیانیه یوم الله نهم دیماه توسط حجت الاسلام حسنی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان قرائت شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
9 دی حاج قاسم نهم دیماه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان