ارائه گزارش اقدامات شهرداری در ستاد مدیریت بحران

  • شناسه خبر: 192294
ارائه گزارش اقدامات شهرداری در ستاد مدیریت بحران

در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان که امروز در فرمانداری برگزار شد، گزارش اقدامات و فعالیت های شهرداری در پی احتمال ورود سامانه بارشی ارائه شد.

خانه » اسلاید شو » ارائه گزارش اقدامات شهرداری در ستاد مدیریت بحران

به گزارش خانه خشتی، در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رفسنجان که با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولین برگزار شد، بر لزوم اطلاع‌رسانی گسترده به شهروندان درباره بارندگی های پیش رو تاکید گردید.

در این جلسه علی آرمان با بیان اینکه همه دستگاه‌های امدادی و مدیران باید در آمادگی کامل باشند، ممنوعیت خروج اعضای ستادهای بحران بخش‌ها از منطقه تحت فعالیت خود را یادآور شد و افزود: لایروبی رودخانه ها و مسیرها، آمادگی تجهیزات راهبردی جهت جلوگیری از سیل و آمادگی ماشین الات دستگاهای اجرایی ضروری است.

آرمان یادآور شد: شهرداری ها ستادهای بحران خود را تشکیل داده و در آمادگی باشند و در سطح شهر نقاط حادثه خیز را شناسانی و اقدامات خاص خود را انجام دهند و گزارش آمادگی نیروهایشان را برای ما بفرستند.

معاون عمرانی فرماندار رفسنجان به آمادگی شهرداری رفسنجان اشاره و عنوان کرد: شهرداری رفسنجان گزارش و صورتجلسه اعلام آمادگی و اقدامات خود را به فرمانداری ارسال کرد که لایروبی رودخانه و مسیرها در محدوده مسکونی و آمادگی برای رفع آبگرفتگی در سطح معابر شهر از جمله آنها است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان