کارنامه عملکرد تولیدی 9 ماهه شرکت ملی صنایع مس ایران منتشر شد؛

رشد ۵ درصدی در تولید کاتد

  • شناسه خبر: 192271
رشد ۵ درصدی در تولید کاتد

شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه موفق به ثبت رشد ۵ درصدی در تولید کاتد شد.

خانه » اسلاید شو » رشد ۵ درصدی در تولید کاتد

به گزارش خانه خشتی، دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این مطلب گفت: شرکت مس طی ۹ ماهه سالجاری در مجموع ۱۵۲۵۵۴ میلیون تن ماده معدنی استخراج کرده که بر اساس عملکرد معدنی نسبت به برنامه مدنظر جلوتر بوده و ۸ درصد رشد داشته است.
سعدمحمدی در خصوص میزان محصولات تولید شده طی این مدت اظهار داشت: طی ۹ ماهه ۱۴۰۰ در سنگ سولفوری با تولید ۴۰۹۷۱ میلیون تن ۲ درصد، کنسانتره مس با تولید ۹۲۴۳۹۶ تن ۵ درصد و کنسانتره مولیبدن با ۵۹۵۲ تن ۱۳درصد رشد را شاهد بوده‌ایم.
وی افزود: در این مدت ۲۶۷۰۱۵ تن آند تولید شده که از رشد ۶ درصدی برخوردار بوده است. همچنین تولید ۲۱۶۳۳۴ تن کاتد با رشد ۵ درصد و ۲۲۲۰۸۲ تن مس محتوی با ۴ درصد رشد نسبت به برنامه پیشی‌ داشته است.
مدیرعامل شرکت مس در ادامه به عملکرد شرکت مس در آذرماه سال جاری اشاره کرد و گفت: کل استخراج شرکت ملی صنایع مس در آذر ماه ۱۶۸۷۴ تن بوده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد رشد داشته است.
سعدمحمدی در ادامه به رکورد‌های به دست آمده در تولیدات شرکت ملی صنایع مس ایران طی ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: بر اساس این گزارش کنسانتره مس کارخانه تغلیظ سرچشمه از ۵۳۶۷۷۳ تن از سال ۹۹ به ۵۴۸۸۸۵ تن در ۹ ماهه ۱۴۰۰ رسیده است.
وی افزود: همچنین کنسانتره مس کارخانه تغلیظ میدوک از ۱۱۵۷۳۹ تن در سال ۹۷ به ۱۱۷۱۴۳ تن و کنسانتره و مس تولیدی شرکت ملی صنایع مس از ۹۰۵۴۴۱تن در سال ۹۹به ۹۲۴۲۹۶ تن در ۹ماهه سالجاری رسید.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه سال‌جاری آند تولیدی کارخانه ذوب خاتون‌‌آباد از ۹۰۵۹۳ تن در سال ۹۹ به ۹۴۴۴۴ تن رسیده است، گفت: در همین راستا آند تولیدی شرکت ملی صنایع مس ایران از ۲۶۳۰۷۱ تن در سال ۹۹ به ۲۶۷۰۱۵ تا پایان آذرماه سالجاری رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
شرکت ملی صنایع مس ایران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان