مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران مطرح کرد؛

از ظرفیت تخصصی استان استفاده می کنیم/ اعزام بیش از ۸۰۰ خادم افتخاری از استان کرمان به قم

  • شناسه خبر: 191892
از ظرفیت تخصصی استان استفاده می کنیم/ اعزام بیش از ۸۰۰ خادم افتخاری از استان کرمان به قم

مدیر امور خادمین مسجد جمکران هدف از حضور در استان کرمان را شناسایی ظرفیت های گروه خادمین عنوان کرد و گفت: حضور ما برای شناسایی ظرفیت ها و فرصت هایی است که در استان کرمان است تا بتوانیم در راستای انسجام و هماهنگی بیشتر حوزه خدمت افتخاری در قم، از آنها استفاده کنیم.

خانه » آخرین اخبار » از ظرفیت تخصصی استان استفاده می کنیم/ اعزام بیش از ۸۰۰ خادم افتخاری از استان کرمان به قم

به گزارش خانه خشتی؛ امیر مسلم کاشانی زاده مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران با همراهی حسن دهنوی مسئول بازرسی و هسته گزینش روز گذشته با گروه خادمین مسجد مقدس جمکران استان کرمان و رفسنجان دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این گروه قرار گرفتند.

کاشانی زاده در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبر نگار ما، گفت: مراکز مختلفی در سطح کشور داریم که خادمین افتخاری خود را برای خدمت به زائرین  مسجد مقدس جمکران به قم اعزام می کنند، یکی از این مراکز قابل توجه، استان کرمان و شهرستان رفسنجان است.

وی افزود: بیش از ۸۰۰ خادم از استان کرمان به مسجد مقدس جمکران اعزام شده و به زائرین خدمت می کنند.

مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران هدف از حضور در استان کرمان را شناسایی ظرفیت های گروه خادمین عنوان کرد و گفت: حضور ما برای شناسایی ظرفیت ها و فرصت هایی است که در استان کرمان است تا بتوانیم در راستای انسجام و هماهنگی بیشتر حوزه خدمت افتخاری در قم، از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: استان کرمان در حوزه های مختلف؛ فنی، فرهنگی، انتظامات و … خدمت رسانی های متعدد به زائرین می کند و سعی داریم از ظرفیت تخصصی استان استفاده کنیم.

محمود رضا محی الدینی مسئول دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در  استان کرمان هم ارتقای گروه  خادمین افتخاری از ۹ گروه به ۱۵ گروه و حل شدن مشکلات گروه را از دستاوردهای سفر مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران قم  به رفسنجان و استان عنوان کرد و گفت: مردم می توانند نذورات و موقوفات خود را به نمابندگی دفتر مسجد مقدس جمکران در استان به آدرس رفسنجان بلوار کارگر، نبش کاگر ۲۲ جنب اتاق بازرگانی ارسال نمایند.

خبر از منیژه نورروزی

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدار رفسنجان کاشانی زاده محی الدینی مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان