عیدی شهرداری به مردم؛

بهره برداری از سه پروژه عمرانی شهرداری رفسنجان در آستانه سال نو

  • شناسه خبر: 191778
بهره برداری از سه پروژه عمرانی شهرداری رفسنجان در آستانه سال نو

شهردار رفسنجان گفت: سه پروژه عمرانی مدیریت شهری در شرق رفسنجان در اواسط اسفندماه و در آستانه سال جدید تکمیل و افتتاح می شوند.

خانه » آخرین اخبار » بهره برداری از سه پروژه عمرانی شهرداری رفسنجان در آستانه سال نو

به گزارش خانه خشتی، کهنوجی با اشاره به اینکه در حال برنامه ریزی و تدوین پروژه های جدید در شهر هستیم، از اتمام عملیات پارک حاشیه ای بعثت ساحلی، میدان آیت الله هاشمیان (ره) و بوستان بانوان۲ تا اواسط اسفندماه خبر داد.

وی ادامه داد: شهرداری رفسنجان در کنار سایر فعالیت‌های خدمات شهری و فضای سبز و… تمام سعی خود را به کار گرفته تا پروژه‌های در دست اجرا را به سرعت به اتمام برساند.

شهردار رفسنجان تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های مدون و اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی، فرهنگی، ورزشی و گردشگری در رفسنجان، شهروندان توسعه و تحول را بیش از پیش احساس خواهند کرد.

کهنوجی با بیان اینکه دیدارهای چهره به چهره به منظور ارتقاء تعاملات اجتماعی در محله ها برگزار می شود، اظهار کرد: قصد داریم پروژه های جدید را بر مبنای مطالبات مردمی و با توجه به ضرورت اساسی هر منطقه تعریف کنیم.

شایان ذکر است، پیش از ظهر امروز شهردار و اعضای شورای شهر با همراهی معاونت شهرسازی و امور زیربنایی از پروژه های فوق بازدید کردند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
بهره برداری رفسنجان سه پروژه عمرانی شهرداری رفسنجان عیدی شهرداری مجید کهنوجی شهردار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان