آغاز مسیری نو برای رفسنجان

  • شناسه خبر: 191729
آغاز مسیری نو برای رفسنجان

تکمیل شدن پازل مدیریتی رفسنجان در دولت سیزدهم نوید آغاز مسیری نو برای این شهر را می دهد.

خانه » اخبار ویژه » آغاز مسیری نو برای رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، قطار عزل و نصب های دولت سیزدهم این هفته به استانداری کرمان رسید و بالطبع آن امروز به رفسنجان.

آیین تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان صبح امروز با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان که خود از مدیران تازه منصوب شده دولت جوان انقلابی است، برگزار شد.

پازل مدیریتی رفسنجان با این معارفه تکمیل شد و از امروز شورای شهر، شهردار، فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در کنار دیگر مدیران در مسیر به ثمر رسیدن شعارهای مردمی دولت سیزدهم همدل و هم سخن پیش خواهند رفت.

هرچند این انتخاب به مذاق عده ای خوش نیامده و از همان روزهای آغاز بکار مدیران جهادی لب به انتقاد گشودند که چرا اصلا این مدیران انتخاب شدند حال آنکه ملاک انتخاب مدیران به گفته معاون سیاسی استاندار کرمان شایسته سالاری و است.

سخنان امروز رحمان جلالی در جمع رفسنجانی ها این نوید را به دلواپسان انتخاب مدیران این شهر می دهد که بانک اطلاعاتی از ۵۰۰ نخبه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از جوانان انقلابی برای اداره شهرها مهیا شده است.

آیه یأس خواندن در اولین قدم از کار این مدیران، قطعا موجب ناامیدی بخشی از جامعه خواهد شد و این گناهی نابخشودنی است.

برای حرکت رفسنجان به سمت شهری آباد و پویا با کمک مدیران جهادی و انقلابی، هر آنچه نیاز است مهیاست، در آغاز این مسیر ایستاده ایم و قطعا تحقق این هدف با وحدت و یکدلی امکان پذیر است.

باید بدانیم که مردم نجیب با روی کار آمدن دولت سیزدهم در انتظار تغییری در مدیریت کشور بودند و این انتظار و مطالبات از امروز در رفسنجان جدی تر خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نادر

    اینکه فلانی چی گفت و چه ادعا کرد همه اش تعارف است آشپز از دستپخت خودش تعریف میکند باید زمان بگذرد تا ببینیم آیا این پازل ادعایی آقایان ثمر دارد یا مهره چینی پسر خالگی است . اگر خدمتی برای شهر و مردم انجام شد ماهم دستشان را میبوسیم و گرنه بسیاری پر مدعا آمدند و فقط پستی را اشغال کردند و دست از پا درازتر رفتند .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان