به مناسبت روز پرستار صورت گرفت؛

قدردانی خیریه کوثر از پرستاران کشکوئیه

  • شناسه خبر: 191724
قدردانی خیریه کوثر از پرستاران کشکوئیه

به منظور قدردانی از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه سپیدپوشان پرستاران مراکز شبانه‌روزی بهداشت، صبح امروز خیریه کوثر رفسنجان از پرستاران مرکز بهداشتی- درمانی علی بن ابیطالب (ع) کشکوئیه تقدیر کرد.

خانه » آخرین اخبار » قدردانی خیریه کوثر از پرستاران کشکوئیه

به گزارش خانه خشتی، در این جمع صمیمی که معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، امام‌جمعه، بخشدار و یکی از اعضاء شورای شهر کشکوئیه و جمعی از هیأت مدیره خیریه کوثر حضور داشتند، دکتر جمالی‌زاده با تبریک پیشاپیش روز پرستار، بیان کرد: به همکاران خودم مجموعه کادر بهداشت و درمان به خصوص دوستانی که در مرکز شبانه‌روزی کشکوئیه تلاش می‌کنند، پرستاران عزیز و بزرگوار تبریک و خدا قوت عرض می‌کنم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در ادامه افزود: در این دو سال که درگیر کرونا بودیم کادر بهداشت و درمان در خانه‌های بهداشت و مراکز شبانه‌روزی در اقصی نقاط شهرستان رفسنجان و انار به صورت شبانه روزی تلاش کردند؛ زبانم قاصر است که بخواهم تشکر کنم قطعا اجرشان در نزد خدای متعال محفوظ است و ان‌شاءالله خیر و برکت در زندگی‌شان ساری و جاری باشد.

وی با اشاره به این که پیشنهاد خیریه کوثر بود، به مناسبت روز پرستار در مرکز کشکوئیه از پرستارانی که زحمات زیادی را برای مردم عزیز منطقه متحمل می‌شوند، تقدیر و یادی شود؛ اذعان کرد: در تمام نقاط شهرستان خدمات‌ خیریه کوثر را شاهد هستیم. این خیریه در همه زمینه‌ها و در موقعیت‌های حساسی حرکت‌های خوبی انجام داده که شاهد برنامه‌ها و فعالیت‌های آنها هستیم. خداوند توفیق داده در کارهای خیر و امور خیریه قدم‌های مثبتی بردارند؛ حتما ارج و قرب‌شان محفوظ است و امیدواریم همیشه سالم و سربلند باشند.

 

حجت‌الاسلام بهشتی امام جمعه کشکوئیه نیز با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، گفت: هیچ جهادی بهتر از پرستاری نیست.

 

علی ملاشفیعی بخشدار کشکوئیه ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از عملکرد خیریه کوثر گفت: پرستاری ادامه دهنده راه حضرت زینب کبری (س) است و ان‌شاءالله اجر همه پرستاران با زینب کبری قافله سالار کربلا.

 

اسماعیلی مدیرعامل خیریه کوثر مهر رفسنجان، با اشاره به روز پرستار بیان کرد: وظیفه خود دانستیم که از طرف این مؤسسه با حضور در مرکز بهداشتی-درمانی شبانه‌روزی کشکوئیه از زحمات پرستاران قدردانی کنیم، هرچند که هیچ عملی نمی‌تواند زحمات این عزیزان را جبران کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در دوران کرونا از نزدیک شاهد فعالیت‌های دکتر جمالی‌زاده و کادر بهداشت، درمان و پرستاران بودیم، زحمات زیادی متقبل شدند و سنگ تمام گذاشتند. ان‌شاءالله خداوند به فداکاری و ایثارگری این بزرگواران پاداش فراوان عطا کند.

برچسب ها:
خیریه کوثر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان