معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان مطرح کرد؛

از ظرفیت جوانان انقلابی و نخبگان در اداره شهرها استفاده می کنیم

  • شناسه خبر: 191719
از ظرفیت جوانان انقلابی و نخبگان در اداره شهرها استفاده می کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: از ظرفیت جوانان انقلابی، تمام سلایق و نیز نخبگان در اداره شهرها با رویکردهای جدید  بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب استفاده می کنیم.

خانه » آخرین اخبار » از ظرفیت جوانان انقلابی و نخبگان در اداره شهرها استفاده می کنیم

به گزارش خانه خشتی؛ رحمان جلالی در آیین معرفی فرماندار جدید رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) بر استفاده تمام سلایق و نخبگان در اداره شهرها تاکید کرد و گفت: ۵۰۰ نخبه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در بانک اطلاعاتی استان کرمان وجود دارد. از ظرفیت جوانان انقلابی، تمام سلایق و نیز نخبگان در اداره شهرها با رویکردهای جدید  بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب استفاده می کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه رأی مردم، رای به گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان عزت و اقتدار در سیاست خارجی و گفتمان اعتقاد به شایسته سالاری است، افزود: مدیران، بخشداران و فرمانداران باید به سه گفتمان امامین انقلاب، مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گفتمان دولت سیزدهم توجه داشته باشند.

جلالی  با بیان اینکه استان کرمان می تواند پایتخت مقاومت جهان اسلام تبدیل شود، عنوان کرد:مدیران شهرستان ها با استفاده از ظرفیت های موجود تلاش کنند تا پایتخت مقاومت جهان اسلام شکل بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه در راستای محورهای هفت گانه گام دوّم انقلاب اسلامی قدم بر می داریم و سعی داریم در چهار حوزه برنامه‌ها پیگیری شود، بیان کرد:  از فرماندار رفسنجان هم درخواست کردیم گزارش فعالیت خود را هر ۱۰۰ روز یک بار به استانداری ارائه دهد تا مردم در جریان برنامه ها و فعالیت ها باشند.

جلالی با بیان این موضوع که برنامه های کوتاه مدت، میان و بلند مدّت برای اجرای طرح ها و امور وجود دارد که برخی نیاز به اجرای سریع دارند، گفت: تغییر مدیران با تکیه بر ظرفیت انقلابی و شایسته سالاری در دستور کار است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
آیین معرفی فرماندار جدید رفسنجان امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان رحمان جلالی معاون سیاسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان