فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

احترام به اصول و ارزش های نظام و کشور با محوریت ولایت پذیری مهم است

  • شناسه خبر: 191677
احترام به اصول و ارزش های نظام و کشور با محوریت ولایت پذیری مهم است

فرماندار احترام به اصول و ارزش های نظام و کشور با محوریت ولایت پذیری و ولایت فقیه را مهم دانست و گفت: رعایت خط قرمز ها و احترام به همه سلیقه ها با هر خط و جناح در دستور کار ما بوده و همیشه خواهد بود.

خانه » رفسنجان » احترام به اصول و ارزش های نظام و کشور با محوریت ولایت پذیری مهم است

به گزارش خانه خشتی؛ علی اکبر پور محمدی فرماندار جدید رفسنجان در آیین معارفه اش در تالار خیام دانشگاه ولیعصر  رفسنجان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، اظهار کرد: مسئولیت ها امانت است و چیزی که می ماند خدمات ارائه شده به مردم است.

وی با بیان اینکه به پتانسیل و منابع وجود در شهرستان باید نگاه ویژه داشت، بیان کرد: ۳۵ درصد پسته کشور در رفسنجان تولید می شود و مردم رفسنجان ۸٠ هزار هکتار پسته را مدیریت می کنند و ۴٠ هزار خانوار از حوزه پسته کسب درآمد می کنند.

وی از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به عنوان پتانسیل عظیم یاد کرد و گفت: ۲٠٠ نقطه گردشگری در حوزه رفسنجان، انار و شهربابک شناسایی شده است که پتانسیلی در جذب گردشکر محسوب می شود.

پور محمدی با اشاره به اینکه رفسنجان و مردم این شهرستان در عرصه های مختلف انقلاب و جبهه در سطح کشور بی نظیر هیتند، بیان کرد: وجود ۵ هزار سر اسب، ۳۳۰ هزار دام سبک و ۱۵ هزار دام سنگین از دیگر ظرفیت های شهرستان است و ۳۰ درصد گوشت مرغ استان در رفسنجان تولید می شود در حالیکه مردم باید در صف مرغ بایستند.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: ۸۰ تن شیر در رفسنجان تولید می شود در حالی که علوفه مورد نیاز از شهرستان های دیگر تهیه می شود.

وی تاکید کرد: به کشت های جایگزین اعم از زعفران، زرشک، عناب، گیاهان دارویی و … باید توجه شود،ضمن اینکه گلخانه هایی هم در دست اجرا داریم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم مردمی که تلاش گر هستند، ضربه ببینند، اگر رفسنجان به عنوان شهری برخوردار قلمداد شده به خاطر خیران و مردم بوده که خدمات به شهرستان ارائه داده اند.

فرماندار رفسنجان بر راه اندازی ستاد توسعه شهرستان تاکید داشت و گفت: اشتغال در شهرستان در بخش های مختلف باید به جد دنبال شود، مجتمع مس به کمک سرمایه گذاران بیاید و  در کارهای که سرمایه گذاران می خواهند انجام دهند، همکاری کنند.

وی به مشکل آب در بخش کشاوری اشاره و ابراز کرد: باید با کشاورزان رایزنی کنیم و در خصوص مشکل آب در حوزه کشاورزی راهکار ارائه شود تا حداقل، وضعیت موجود را حفظ کنیم.

پورمحمدی بر ضرورت برنامه ریزی برای تامین بخش آب شرب کل شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم بین دستگاه ها قوی تر شود و براساس برنامه، کنترل و نظارت در این حوزه گام برداریم.

فرماندار احترام به اصول و ارزش های نظام و کشور با محوریت ولایت پذیری و ولایت فقیه را مهم دانست و گفت: رعایت خط قرمز ها و احترام به همه سلیقه ها با هر خط و جناح در دستور کار ما بوده و همیشه خواهد بود.

وی ادامه داد: دست یاری به سوی همه دراز می کنیم و همه برای آبادانی شهر کمک کنند، دوری از تنش ها در دستور کار ماست و توجه به منابع و نیازهای منطقه ای و موانعی که وجود دارد و توجه به مسئولان فعلی که در حال خدمت هستند، در دستور کار ماست.

پورمحمدی گفت: به کسانی که در هر گروهی برای این شهر خدمت می کنند احترام می گذاریم، اما ما خطر قرمزهایی داریم که برای همه مهم است، اگر رعایت شود بهتر می توانیم خدمت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پور محمدی فرماندار رفسنجان مراسم تودیع و معارفه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان